imstrongwithoutyou

Alla <3 Dag

Kategori: Allmänt

Ja, idag är det som sagt alla hjärtans dag. Den är ju som alla andra dagar så förstår inte vitsen. Man ger bara sin käresta/käreste fina presenter osv. Men det kan man ju göra i vilket fall som helst för att visa sin uppskattning. 
Själv har jag ingen kille. Och det är nog första gången som jag har känt att det kvittar. Har inte vart nedstämd eller någonting så det är ju bra det. Hoppas att det är så alla andra år jag kommer vara singel just på alla <3 dag.

Fick besök idag utav mitt ex. Han kom hit för att jag skulle ha pengar utav honom som han var skyldig. Är fattig så det skriker om det. Så varenda krona räknas nu tills man får pengar på fredag. Men jag unnade mig pommespinnes idag ändå, var en annan som var skyldig mig pengar också som jag fick idag så det var ju bara bra.
Men iaf. Det var inte bara pengarna jag fick. Utan när han skulle gå så sa han "Grattis på alla hjärtans dag!" och gav mig en rosa ask med lila fint band på. Och jag hade vart lite nedstämd när han kom hit för jag mår inte bra för fem öre. Är sjuk så det skriker om det! Också skulle han gå och började stänga dörren så jag öppnade dörren igen och sa tack och kramade honom. Det är ju iaf det minsta man kan göra efter man har fått ett paket.
Satte mig i soffan bredvid min dotter och öppnade paketet. Där i fanns en rosa "ask" med en massa tyg på så det liknar en ros. Och inne i den så låg det papper. Tog upp pappret och vek upp det och såg ett jätte fint halsband som var 2 hjärtan! Jag blev jätte glad och skickade sms till honom med en gång. För just detta halsbandet hade jag själv spanat in och tänkt att köpa.




Den fina asken. :)




Det fina halsbandet.
(Dålig bild jag vet)


Sen har det hänt en massa andra saker. Men jag tänker inte ta upp det här. Men kan iaf säga att jag är jävligt besviken. Och att jag inte orkar mera!

You had your chance.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: