imstrongwithoutyou

It´s my life

Kategori: Allmänt

Katterna: Har nu flyttat över mina katter hem till min bror som var snäll och ställde upp. Så nu är bekymret över för mamma, men har kommit till min bror istället. Eftersom Nomie älskar att riva ner saker och hålla på. Också eggar hon upp Mumin så han också håller på. Och det är mycket lättare att ha dem där. Enda grejen som jag får göra för att jag ska ha dem där är att gå dit och rensa deras kattlåda och ge dem kattmat varje dag och det är det värt! Så ett bekymmer mindre i världen för min del.

VUP: Var ju som sagt där idag. Fortsatte med frågorna vi påbörjade med förra gången och blev klara med dem också för den delen. Väldigt konstiga frågor, man fattade ju knappt. Det tyckte till och med den läkaren som jag hade. Sen fick jag även göra ett alkoholtest och ett ADHD test. Alkoholtestet vet jag inte hur det gick. Men jag kan redan lista ut hur det gick på ADHD testet. Welcome ADHD! Fast ska ju inte säga för mycket heller. Får svar nästa torsdag för då skulle de ha möte, vad de nu kallade sig för. Också skulle hon ringa upp mig efter det och berätta hur det gick. De skulle även ta upp det med aspberger (vet inte hur det stavas) så att jag får göra ett test, vilket jag vill. Bara att hålla tummarna på att jag får göra det. Men förstår inte om jag inte får göra det.

Besviken: Ja, jag är besviken. För nu orkar jag inte lägga ner min tid och ork längre. Så många gånger som man har sagt men ingenting har skett. Tänkte att du skulle förstå när jag berättade för dig. Men det verkade inte som om att du gjorde det. Som jag sa: Jag tror på det när den dagen kommer! Jag orkar inte bli sviken längre. Så många gånger nu så jag orkar inte mer. Jag mår dåligt pga detta. Skyller på dåligt minne osv, men jag har också dåligt minne. Och har man sagt så här i 3-4 månader, så borde man komma ihåg det till slut. För har fått det svaret att du ska komma sen jag bodde i min egna lägenhet. Du sa även att det är folk som påminner dig om att du ska vara med dem eller att det är fest. Men varje gång vi har festat tillsammans så är det du som säger att du är taggad osv inför festen. Då är det ju ingen som påminner dig utan det är du som pratar om det hela tiden tills festen är. Och du är inte ensam om att må dåligt. Varför tror du jag går på VUP för? För att jag mår bra? Du kommer alltid med bort förklaringar, vet du det? Jag är ganska så trött på det om jag ska vara ärlig. Vet igen att det är fel att skriva här. Men jag ser ingen annan utväg. Till sist så kanske du förstår?
Du har helt ärligt glömt bort mig. Jag är inte dum! Du behöver inte ens säga det, jag ser det själv.

Förhållande: Jag är åter igen singel. Jag orkade inte med att ha ett förhållande just nu när jag mår som jag mår. Jag trodde att jag skulle klara av det, men jag gjorde det inte. Det fungerade i början, sen så sprack det bara. Jag kände mig instängd fast jag inte ens var det. Och han var irriterande fast han inte ens var det. Vet inte hur jag ska förklara men så ligger det till iaf. Efter att jag gjorde slut så kändes det som en sten föll från mina axlar. Vilket var väldigt skönt. Fel att säga kanske, men det är så jag känner.
Har bestämt mig nu att jag ska vara singel tills jag mår bättre och tills jag har kommit på fötter igen. Egen lägenhet osv. Om jag nu kommer att få det. Det vet jag ju inte än. Återstår att se. 


1,5-2 dagar kvar!

Kommentarer

  • Missond säger:

    Skönt att de ordnade sig med katterna så du slipper oroa dig för de:) Hoppas att du får den tid nu så att du kan få må bätrre :) Finns här för dig om du vill prata lr bara umgås med<3 Pusspuss

    2011-01-27 | 10:45:33

Kommentera inlägget här: