imstrongwithoutyou

Moved..

Kategori: Allmänt

Sitter här och tänker på min vän som har fått avliva sin bästa vän idag. Lider med dig och jag tänker på dig <3


Det första jag gjorde när jag vaknade idag runt 14 tiden var att kolla om den andra kvinnan hade flyttat, vilket hon hade gjort. Så gick jag tillbaka till mitt rum och började flytta över sakerna till det stora rummet. Tog typ 2 timmar att fixa i ordning allt. Längst tid tog nog fasen bäddsoffan. Skulle ju göra den till en soffa igen, och ja, det tog ju ett tag. Men som tur var så hade jag min bror till hjälp. Och sen skulle jag göra den andra bäddsoffan i det rummet jag har nu till en säng. Och det tog också lite tid att komma på hur man skulle göra. Men nu är det fixat i alla fall. Så nu sitter jag vid skrivbordet med datorn. Behöver inte sitta i en säng längre, om jag inte vill det då. Plus jag har min egna tv, behöver inte sitta i vardagsrummet mer för att kolla på tv. Förhoppningsvis så får jag behålla detta rummet. Det är ju större och mycket bättre för mig och min dotter.
Fick även låna min brors dvd så jag slipper ta den som är i vardagsrummet. 
Han bjöd på mat, spagetti med köttfärssås. Gott! Sen var det planerat att jag skulle till en vän, men vädret var inte på min sida idag så det får bli imorgon istället. Lika bra kanske, blev ganska så trött efter att ha hållt här.

Tänkte boka in en tvätttid tills imorgon. Men upptäcker när jag är på väg ut att den andra kvinnan har fått med sig nyckeln till tvättkolven till sitt nya hem! Så hur FASEN ska jag kunna boka en tvätttid hade hon tänkt sig? Jag som verkligen behöver tvätta också! För den hänger inte där den ska hänga. Och hennes nummer har jag inte heller. Och personalen kommer inte på helgerna. Och jag har inte deras nummer heller! Så jäkla great!
Kan ju tvätta hos min bror, eller i hans tvättstuga, men jag orkar inte släpa på tvätten.
Och jag sa till min vän att jag kommer bara om jag inte får någon tvätttid. Så detta var la kanske ödet då? Förbannad är jag i alla fall!

Men nu kan jag i alla fall bada hur länge jag vill, duscha hur länge jag vill utan att någon knackar på dörren och säger "jag behöver gå på toaletten." Så det är ju gott det. 
Kylskåpet smäller till ibland så man blir rädd. Också är man ensam. Det är bra! 

Grannarna här är ju störda i huvudet. Spelar hög musik till 6 på morgonen typ. Kvinnan som jag bodde med vaknade utav det och jag sa att de spelar så varje natt. Så hon blev arg, jag med så klart, så hon bankade till på deras balkong. Och man hör dem där inne säga "shit" De pratade engelska också. Så är det tyst i 2 minuter sen så spelar de lika högt igen! Jag funderade på att ringa securitas, men visste inte deras telefonnummer och hittade det inte i telefonkatalogen heller. Funderade även på att ringa polisen. Men vi visste inte om vi skulle våga det eftersom denna platsen är hemlig osv. Ska prata med personalen på måndag så får vi se vad de säger.

13 dagar kvar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: