imstrongwithoutyou

Ny start!

Kategori: Allmänt

Mitt första inlägg i denna bloggen.

Jag bytte enbart för att det var folk som hade min andra blogg som inte skulle ha det. Så nu kan jag skriva lite mer om privata saker som jag inte har kunnat göra förut utan att man ska få skit för det sen. 

Så nu kan jag även avslöja att jag har en pojkvän sen den 17 december. Men har inte velat gå ut med det pga mitt ex helt enkelt. Vet hur han är och hur det kommer att bli om han får reda på det.
Har haft en mys kväll hemma hos mig. Eller hemma och hemma, där jag är nu. Kollade klart på änglagård och började även att kolla på och kollade klart på änglagård andra sommaren. För nästa torsdag ska jag se den nya på bio med en vän. Men till saken nu. Han kände att han behövde köpa någonting till mig och för att jag var värd det (tydligen) för att jag har köpt rosor till honom med glitter på. Ja, lite tjejigt, men han blev glad i alla fall och det är huvudsaken. Jag fick en porslinsnalle som håller i ett hjärta med texten "I Love You", en tvål som liknar ett hjärta och en ljusstake som liknar, håll i er, ett hjärta med någon fågel tror jag det var. Har plastat in den i sån där grejs som skyddar och smäller när man trycker på den. Älskar sådana! Men ja, så jag orkar inte öppna och kolla igen vad det var. Ska snart ta in dem i rummet.
Stackarn somnade när vi tittade på camp rock 2 the final jam. Jag ville ju se den! Så det gjorde jag och han somnade till. Sa åt honom att gå in och lägga sig, men han var envis, gick ut och rökte och kom tillbaka och sa att han var pigg. 5 minuter efter gick han in och la sig och här sitter jag. 
Bilder på sakerna jag fick kommer imorgon. Orkar inte ta kort just nu.

Börjar bli trött också så snart dags att sova. Ska upp tidigt imorgon och åka till min lägenhet och städa den lite med min mamma hur det nu ska gå. Eftersom jag började gråta en annan gång när jag var där inne. Och sist skulle jag bara hämta en kavaj som jag har lånat och jag bara tänkte på att jag skulle dit och kände attacken krypa i mig, så det var bara att ta en tablett! Vill inte veta hur jag kommer att må imorgon när jag ska spendera flera timmar där imorgon. Jobbigt i alla fall. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: