imstrongwithoutyou

HELL NO!

Kategori: Allmänt

Sitter och tittar på cheaters och ska snart gå till 7eleven så snart det är slut. 
Vill bara säga att jag hatar soc! Iaf dem jävla vikarierna man får när ens egna inte är där! Läste i mina papper som de skickade hem innan jag lämnade in den nya ansökan i förrgår, och där stod det att mina pengar skulle komma som tidigast den 27 juni! Okej, nu gjorde dem inte det utan de kom 2 dagar efter jag hade lämnat in min ansökan den månaden. Men de ska fan inte tro att de kan ändra min period bara så där!
Jag har alltid haft mellan den 19-20 varje månad i SEX års tid! Alltså att jag ska lämna in mina papper lagom så jag ska få mina pengar den 20.e varje månad. Och det gör jag alltid den 18.e om det inte är helg då så jag får dem tills den 20.e.
Vilka tror dem att dem är? De skulle ju bli pissed om det kom någon till dem och sa "Nej men du får inte din lön för ens den sista denna månaden."
Jag har ALLTID fått mina pengar den 20.e om jag inte har glömt att lämna in mina papper då vill säga.
Och nu tittade jag på min internetbank och hade bara fått barnbidraget! Och jag lämnade in mina papper i onsdags och det ska bara ta 2 dagar för dem att föra över pengarna! De skickar alltid ut pengarna klockan 11 från socialen till banken så de skickar de till oss som lever på soc. Jag kom in efter klockan 11, MEN, då har de hela tisdagen på sig, skicka ut det innan 11 och då skulle jag ha fått pengarna inatt.
Och det står ingenting om att jag ska få pengar från dem heller som det brukar stå på internetbanken om när man ska få pengarna. Visar det ingenting imorgon efter 11, då ska jag gå dit personligen och "prata" lite med dem, jag ska sitta där tills det kommer någon och pratar med mig. Så enkelt är det!
Ska inte tro att de ska ändra min period, HELL NO!
Kunde jag lägga på rätt i örat på kärringjäveln som jag fick för min soc är/var sjukskriven när hon ringde mig, så kan jag allt skälla ut dem också. Så många gånger som jag har velat göra det men hållt allt inom mig istället, det ska jag tänka på imorgon när jag går dit!

Fattar dem inte att de lever med folks liv? Tänk om jag inte hade fått barnbidraget nu då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: