imstrongwithoutyou

MVC

Kategori: Allmänt

I fredags så var jag och exet på MVC. Jag gjorde de tester jag skulle göra och någon gång i denna veckan ska jag till vårdcentralen och lämna pisseprov på vad det nu var och blodprov.
Vi fick även lyssna på den lilla krabatens hjärta och allt var bara bra. Den 27.e ska vi dit igen och då ska vi mäta och hålla på så får vi se.
Skulle även få en ny lapp om att jag ska bli mamma eftersom den första var fel för jag var en vecka längre gånget än vad vi trodde. Men den lappen fick jag inte så får kontakta henne i nästa vecka för hon var ledig denna tror jag det var. Ska ju lämna in den till försäkringskassan så de vet om det.
Sa även till henne det att jag vägde mig på torsdagen och att jag fortfarande inte har gått upp dem kilona som jag vägde innan jag blev gravid. Så vi gick till ett annat rum där jag fick väga mig och vågen visade 67,9 fast hon tog bort den 9:an pga kläderna och skorna. Så gick vi tillbaka och hon skrev upp vad jag vägde. Då såg hon att jag bara hade gått upp 2 kilo sen första gången jag var där och vägde mig. Är alltså i 6.e månaden och har gått upp 2 kilo? Hon sa att det var konstigt, men att vi får se mer den 27.e sen då vi ska mäta osv.


Annars så löper allting på som det ska. Han sparkar och har sig där inne och han väljer att alltid vakna på natten och hålla på då man själv ska sova. Redan dåliga sov vanor. 

Sov morgon imorgon kom jag på, börjar inte för ens 12.30, gött! Och barnledig också så nu ska jag verkligen sova ut, vilket jag inte har fått göra på ett bra tag då jag ändå vaknar tidigt då hon inte är hemma. Men förhoppningsvis kan jag sova länge imorgon.

Ja, det var väl allt för mig idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: