imstrongwithoutyou

waiting..

Kategori: Allmänt

Nu är det snart 3 månader sedan jag var på vup om inte mer då jag gjorde alla dessa tester för att se vad för "sjukdomar" jag har.
Väntar fortfarande på svar, i alla fall från ADHD testet.
Han sa i för sig att han inte skulle hinna lämna in det i maj och att det sen skulle ta 3 månader. Men jag vill veta nu! Nu, nu, nu, nu, NU!
Bara väntar på det samtalet. Men det får jag nog vänta länge på.


Ibland så undrar jag om jag finns i vissas ögon. För jag börjar och undra. Eller det har jag gjort ett tag.
Har börjat komma på andra tankar när det gäller en sak. Ångrar att jag frågade detta och att det blev som det blev. Varför liksom? Och nu vill jag inte säga att jag ångrar detta beslut för jag vill inte såra denna personen. 
Vill bara att det ska bli en ändring. Eller är det för mycket begärt?

Tror att det är för mycket begärt faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: