imstrongwithoutyou

Födelsedagsfest

Kategori: Allmänt

Som alltid så började kvällen/natten bra. Men senare mot slutet kunde ju ha kvittat.
Kommer inte riktigt ihåg varför det blev som det blev, men min kille däckade som vanligt när vi festar så jag väckte honom ett antal gånger. Vilket jag har tröttnat på och tycker att det är pinsamt, så det var nog sista gången man festade ihop med honom.
Innan det så körde han in mitt bakhuvud i fönsterbläcket. Var ju inget vidare skönt kan jag ju säga. Fönsterbläcket lossnade, då kan ni bara tänka på vilken jävla hård smäll det var! Han försökte nämligen göra sugmärken på mig och jag ville inte detta och han "tog mig bakåt" så jag hamnade med huvudet först in i fönsterbläcket. Kommer nog ha en jävla bula imorgon!
Så som hämnd gjorde jag sugmärke på honom när han låg däckad. Han märkte ingenting.
Sen satt jag vid datorn och jag och han små tjaffsade, minns inte om vad som sagt, sen så viskar han i mitt öra "dra åt helvete." Känns så jävla kul att höra menar jag av sin egna pojkvän att man ska dra åt helvete.
Detta sa han när festen hade "dött" då 3 stycken av vännerna skulle ta taxi hem. Den ena erböjd sin soffa, att jag kunde sova där och den andra kramade mig (vilket behövdes, så tack!!) medans jag sa att jag inte pallar med detta mera. Varenda gång nästan som vi dricker ihop så bråkar vi. Har även gjort det när vi inte har druckit. Vet snart inte om jag orkar mer med detta.
De åkte med taxin hem och jag och killen fortsatte och bråka. Min bror gick imellan (vi var hemma hos honom för det var han som hade fest för han fyller år) och sa åt min kille att lämna mig ifred. Vilket jag hade sagt till honom ett antal gånger innan min bror sa till honom.
Vi cyklade hemåt och kom inte längre än till affären som ligger vid min bror då jag hör pojkvännen sladda med cykeln och började svära. Då hade han cyklat på en isfläck och ramlat. Så jag stannar och "tittar" till honom.
Kramade om honom men diskussionen fortsatte när vi kom hem och han bad om förlåtelse för att han hade bett mig att dra åt helvete för han menade det inte. Nu ligger han och sover, jag hade ärligt talat bara dragit ifrån honom men hade inte mina nycklar för min mamma har dem för hon är barnvakt och har sonen. Hon skulle komma hit med honom om han blev för jobbig hemma hos honom eftersom han är van vid sin säng här hemma. Så var ju tvungen att invänta min kille, annars hade jag inte kommit hem.

Vet inte hur länge till jag orkar med detta. Och nu har jag ont i bakhuvudet och nacken, vilket jag har haft ett tag vilket är förståerligt med tanke på fönsterbläcket.
Önskar ibland att man var singel så man slapp alla dessa bekymmer.. Och vaknar jag imorgon med huvudvärk så vet jag ju varför. Kul bara att man har båda barnen imorgon.. Hujeda mig!

Men tack iaf för en trevlig kväll/natt! Ingen mer sprit för min del iaf, var 1 år sen jag drack det och det dröjer nog lääääänge innan jag dricker det igen! Cider räcker för min del, OM jag nu dricker på ett tag, men det tror jag inte.

Ursäktar mig för min dåliga stavning om jag nu har stavat fel eller att orden inte stämmer med varandra i någon mening, men jag är full, trött också skyller jag på att klockan är rätt så mycket. Hon är ju ändå så 04.08.. Åååhhh och mamma kommer att ringa tidigt imorgon har jag en känsla av och säga att vi får hämta sonen. Men då får fan han göra det, han fick sova ut förra helgen men inte jag! Så nu är det min tur, så det så!

Natti natti på er!

R.I.P Whitney Houston!

Kommentarer

  • MaddisBieber säger:

    Det löser sej,så småningom. Man får ta en riktig tankeställare och se vart man vill fortsätta. Önskar dej all lycka babe. <3

    2012-02-12 | 17:59:14
    Bloggadress: http://blowmeolivertwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: