imstrongwithoutyou

Inte trött för 5 öre...

Kategori: Allmänt

Men egentligen så borde jag sova. Men inte så lätt.

Satte fingrarna i halsen igår natt för att jag inte skulle vara så bakfull idag. Lyckades la.. Så där? Mådde skit när jag vaknade av att mamma skickade ett sms och frågade om man var vaken vid 12. "Nä, men nu är jag det." Lägger man sig vid 4 på natten och är full, ja då är man inte vaken vid 12!
Så det var bara att knalla iväg. Men innan det så satt jag på sängen och tänkte "Orkar inte böja mig ner och ta upp byxorna från golvet." Sen så vände det sig lite i magen, sprang in på toaletten men ingenting kom upp. Så satte fingrarna än en gång i halsen för att det skulle komma någonting. Och där kom all cola upp.. Myyysigt!
Gick iväg till mamma och en grinig/ledsen son. Mamma som höll honom när vi satt i soffan bad mig att ta honom för hon orkade inte när han stretade emot. Jag; "Jag måste spy." Hon säger åt mig att göra det så typ halv springer in på toaletten men ingenting kommer upp så fingrarna blir min bästa vän igen.
Kände mig helt död.. Och jag och killen pratade inte med varandra under den tiden med varandra då vi var hos mamma. Började bråka innan vi skulle till mamma också.
Gick hem, la sonen så han skulle kunna få sova, han gnuggade sina ögon så han var ganska så trött, vilket gjorde mig glad för då kunde jag sova lite till. Han vaknade la till efter en timme vid 14 tiden så killen tog honom och jag själv sov till... 17.. För då ringde farmor (trodde att jag hade vaknat till innan hon ringde men tydligen så ringde min telefon ett bra tag innan jag svarade enligt killen) och hon säger att dottern vill hem och att de kommer om 2 minuter.?! Bara att hasa sig upp och ta på sig och gå ner det. Så inte så konstigt att man inte är trött. Hade jävla huvudvärk när jag vaknade, visste inte om det var för smällen igår eller bakfylla, men efter 1 ipren så försvann det + lite mat så det var nog bakfylla ;)
Tydligen tredje gången bara som killen ser mig full på 3 år. Härdad!
Men aldrig mer sprit! Värma upp innan i så fall. Har ju inte druckit sprit på över 1 år, har ju druckit cider sen efter sonen föddes men inget mer. Så ja, värma upp innan!
Jag och killen blev sams, redde ut det. Tyckte att det var löjligt att han bad mig att dra åt helvete hemma hos min bror när jag hade gjort ett sugmärke på honom när han själv hade gjort ett på mig.. Lite wierd så där.
Han har ont i revbenen/lungan efter han cyklade omkull igår (vilket han förtjänade just då) men nu kan han knappt böja sig ner för det gör ont. Så efter han har lämnat dottern på dagis så ska han iväg och lämna pisseprov sen vidare till sjukhuset och kolla om de kan röntga honom. Smart ass!

Helt otroligt så träffade min dotter sin pappa idag, söndag, efter att jag sa till hennes farmor i fredags när jag lämnade henne att han inte har hört av sig fast han lovat osv och att han inte har träffat henne på över en månad. Så hon sa att hon skulle prata med honom och besöka honom antingen på lördagen eller på söndag. Så idag var dem där en stund. Så nu är det bra med den biten från min dotters sida.
Fast farmor sa att hon skulle komma tillbaka på fredag kväll till henne när hon lämnade av dottern förut. Vet inte vad de har planerat? Kanske ska dit igen? Men vore ju kul om hon kollade med mig också så att man inte har planerat någonting. Men det är ju farmor det. Hör inte av sig om dottern ska stanna en dag extra än vad man har sagt, så man kan ju inte riktigt planera vad man ska göra eller så. Går man ut tex och hittar på någonting eller tar en promenad eller ja, vad fasen som helst, så kanske hon ringer efter 30 minuter och säger att hon kommer hem. Och hon väntar ju inte tills man själv är klar. Var hemma hos 2 vänner för ett tag sen och hon ringer vid 18 tiden kanske det var och sa att dottern vill hem, och då skulle vi precis börja äta och det sa jag till henne men hon sa att hon kommer inom 10 minuter?! Så det var bara att stress äta det. Tar ingen hänsyn! Inte första gången heller så. Eller så ringer hon mellan 19-20 tiden då dottern snart ska sova? Fattar inte det..

Aja, nu blev det mer skrivit än planerat.
Ha en god kväll/natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: