imstrongwithoutyou

Puh!

Kategori: Allmänt

Emma; Då springer du med oss! :) Ska bara införskaffa mig skor först.
Nej, jag röt till lika mycket som jag brukar göra. Så jag fattar inte varför hon sa så. Blir ledsen av att bara tänka på det. Blev ingen gnäll ikväll då jag lovade henne igår att hon skulle få sova inne hos mig hela natten. Så nu sover hon där på madrassen på golvet. Blir skit trångt i sängen så madrass var ett bra beslut. :)


Har tvättat från 18.00-21.00. Gjorde dock inte så mycket men gud vad trött jag är för det! Efter maten vi åt så blev jag jätte trött! Så nu väntar jag bara egentligen på att den lille ska somna så att man kan sova. Vi är nog trötta allihopa här hemma. Även den lille. Men han var ju tvungen att äta lite först.
Kändes i ryggen när jag böjde mig ner hela tiden för att plocka upp tvätten ur tvättpåsen. Usch!
Tur att man inte tvättar varje dag! Fast ibland så känns det som man måste det. För här kan man inte tvätta 4 maskiner och tro att det hinner bli torrt. ALLT var blött/fuktigt! Okej, inte allt men nästan. Sjukt irriterande! Så det blir att tvätta 2-3 dagar i veckan.. Fy..
Hela lägenheten är full av blöta kläder. Känns ju kul.

Jag vill ha cola! Har ingen cola hemma. Synd om mig! Har inte druckit det på hela dagen! :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: