imstrongwithoutyou

Hej hoppsan i galoppsan!

Kategori: Allmänt

Tänkte att det var dags att skriva här, var ju ett x antal dagar sen.
Men har inte hänt så mycket så har inte haft någonting att skriva om direkt.
Fortfarande samma saker som händer = Ingenting alls!

En "ny" sak som hände var att jag träffade en vän som jag inte hade träffat på ett antal månader. Kändes lite stelt så sett men kände ändå så bra. :)
Skulle ha träffats idag också, men båda är trötta så skjuter upp det tills på måndag istället och får hoppas att båda är pigga då.

Har börjat att träna med en annan vän. Första gången i mitt liv faktiskt! Den ni ;)
Vill bli av med min gravidmage så har börjat med en prova på vecka som är gratis sen på tisdag så ska jag dit på ett möte med en personal där så ska han ställa frågor osv och se om man vill fortsätta.
Så i måndags så var det zumba pass och fy helvete säger jag bara! :O Fy satan vad jobbigt det var. Svetten bara rann.. haha! Sen fick jag reda på utav vännen jag var med i onsdags att det var medel zumba vi körde.. yey! haha!
Skulle ha tränat i tisdags också men blev barnvakt så vi sköt upp det till onsdag istället. Då blev det styrke träning. På vissa maskiner där man tränade benen så kändes det mer i högern än i vänstern. Det är ju också bra.
Sen gjorde jag ett antal situps också, tappade räkningen ärligt talat men det blev en del. 100 kanske?
Så ska börja göra situps här hemma mellan 50-100 stycken varje dag så det går lite fortare med magen.
Hade ingen träningsvärk alls efter något utav det. Kändes jävligt gött! Men idag känner jag lite i magen när jag reser på mig, men ingenting mer med det. Och ändå så glömde jag stretcha i onsdags efter allt. Jaja..

Och min son timar aldrig fel heller, varje gång jag skriver på min blogg så vaknar han. Så typiskt, så nu ligger han på golvet och leker med sambons musmatta och pratar med den :P haha!

Ska göra oss i ordning strax för att hämta den andra busungen på dagis.

De ska ut i skogen på tisdag den 19e och ha med sig en egen liten picknick i en väska. Varför dagen innan man får pengar för?! Har ju inte jag råd med.. Hatar det!
Sen den 20e ska de fira midsommar på dagis då föräldrar och syskon är välkomna klockan 10.00. Får hoppas att älsklingen får ta ledigt i någon timme eller 2 från "jobbet".

6 månader med honom i onsdags <3 Nu har vi verkligen slått vårat rekord ;)
Sen imorgon är den lille busungen 9 månader. Herregud vad tiden går!

Aja, på återseende! Ska nog lägga mig bredvid sonen och göra lite situps ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: