imstrongwithoutyou

I know why..

Kategori: Allmänt

Kom på förut idag när jag pratade med en varför jag har så svårt att säga nej.
För vi kom in på en sak som ledde till detta, och det har med min ex man att göra. Så fort jag sa nej till honom osv då slog han mig, bara för att jag sa emot honom.
Därför har jag svårt att säga nej för jag tänker tillbaka på den tiden, inte för att jag gör det men det ligger ju där inne i huvudet på mig att varje gång jag sa det så fick jag mig en smäll typ.

Och detta har jag blivit utnyttjad för och blir det fortfarande, tyvärr!

Hade egentligen mer att skriva, men sambon väntar på mig så får väl fortsätta imorgon om jag kommer ihåg det.

Natti natti!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Såna saker inpräntar sig vare sig man vill eller inte. Omedvetet så tänker du ju på det varje gång som du ska säga ett ja eller ett nej. Tror du skulle behöva genomgå traumaterapi när det gäller din relation till ditt ex, hur den varit.

    2012-05-22 | 15:27:00
    Bloggadress: http://takeitontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här: