imstrongwithoutyou

..

Kategori: Allmänt

Vart ska man börja?

Jag har hälsat på min pappa, var där för några veckor sedan, 2 kanske det var? Minns inte, men var glad över att vi äntligen kom dit! Nu är det närmare och mycket bättre för oss alla!
Han trivdes inte men det kommer väl det med till slut.

Jag har börjat "plugga". Inte riktigt än då det är prova på i 3 månader först, är inne på 3e veckan denna veckan och jag storm trivs! Så det kommer nog att gå bra det här.
Sen efter de 3 månaderna blir det allmäna kursen för att läsa upp matte, svenska och engelska.
Sen efter det som kan ta upp till 1-3 år, beroende på hur mycket poäng man har ifrån gymnasiet, då blir det fritidsledarlinjen hade jag tänkt. Men det är ju ett tag kvar så det hinner kanske ändra sig. Kanske till och med väljer radiolinjen?

Min dotter fyllde år igår. Hela 7 år och jag undrar fortfarande vart tiden tar vägen?
Går sjukt fort och det var inte alls längesedan hon låg i min famn som en liten bebis.
Var ett trevligt kalas och hon hade kul hela dagen. Och hon blev super glad över sina presenter.
Hennes min när hon öppnade paketet ifrån mig var ju nästan obeskrivligt.
Hon ska få min telefon så fort jag har låst upp min andra som förhoppningsvis blir imorgon.
Så ska hon få ha den när hon är ute så att man kan ringa när hon ska hem osv också kan hon spela på den utan att fråga mig om hon får det.

Tjaa, var väl allt!


Tja på rej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: