imstrongwithoutyou

I Gotta Feeling!

Kategori: Allmänt

Tänkte berätta lite hur det gick i måndags på vuxenpsyk. Som sagt fick jag svara på en massa frågor. Skulle antingen svara ja eller nej på dem. Också kom det upp 2 frågor som jag skrattade åt för de stämde så bra på mig.
Den ena var om jag hade känt mig mer hungrig än vanligt. Vilket jag har! Jag kan äta 1 gång per dag och vara mätt hela dagen. Så jag sa det till henne att "var det därför. Jag som trodde jag var gravid." Vilket jag trodde att jag var så jag gjorde till och med ett test. Men då vet jag nu att det har med depressionen att göra.
Och andra frågan var om jag är lätt retlig och kan blir sur för ingenting. Vilket jag är/blir! Så där har jag fått svaren på det i alla fall. Förklarade även för henne att jag har väldigt dåligt minne osv. Glömmer viktiga saker m.m. Och även det hade med depressionen att göra sa hon.
Bara väntar på att allt det är klart så att man får reda på hur allting ligger till. Kommer att ta ett tag, men jag väntar! Vet ju att jag har hård depression och mild ångest i alla fall. Fick jag reda på för ett tag sen när jag träffade 2 andra läkare därifrån. På tal om det, måste ta min medicin kom jag på. Såå nu vart den tagen.

Sitter och tjatar med mina babes på tinychat just nu. En sida där man kan cama flera stycken samtidigt och skriva till varandra. Även prata normalt, men min älskling nr 1´s ljud på datorn fungerar inte som det ska tydligen så vi skriver istället. 

Nu är det inte många dagar kvar!

Måste sluta nu för mitt program som jag missade ikväll börjar om några minuter. Får INTE missa det!

4 dagar kvar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: