imstrongwithoutyou

Måste ju berätta...

Kategori: Allmänt

... Hur det går med mina naglar.
Jag har faktiskt inte bitit av dem! Är jävligt stolt över mig själv ska ni veta. För förut när det bara har växt liiiiiite på en nagel så är jag där och biter av dem. Så att de är så här "långa" är ett under för min del.
Fast jag biter ju på dem, men inte så att de går av utan "naffsar" eller vad man ska säga. Risken är väl att de blir för mjuka så de går av till slut :( Pekfingret på höger börjar hamna i riskzonen faktiskt, får ge fan i den helt enkelt! Så tänker jag varje gång jag pillar på den nageln, men lik förbaskat är jag där efter en stund och pillar! haha!
Studerar dem hela tiden. haha! Patetisk jag är......

Igår hade vi ett kalas för min dotter inom familjen. Hon vart jätte glad över tårtan iaf som jag och killen gjorde på natten där för hon visste inte om den, ville att det skulle vara som en överraskning. Också fick hon frukost på sängen. :) Fast hon fick ju sitta vid bordet då. haha!
Hon var till och med med sin pappa, de var och åt kinamat och hon fick en sminkväska utav honom som present. Hans kompis var med från början, sen när jag hämtade henne på resturangen så var det ytterligare 2 kompisar med... Fast det hade tydligen en kompis mamma sagt till honom, att någon utav hans kompisar som hade barn skulle vara med så det skulle bli lättare för honom. Men hans kompis barn var inte ens med.. Aja..
Ringde och kollade när jag var på väg hem om de var klara, han sa att de var det så jag var och hämtade henne. Sa då i telefonen att han kunde ha henne längre om han ville och att jag bara ville kolla eftersom jag var på väg hem.
Sen när jag kom hem och kalaset var slut så skrev jag till kompisens mamma som hade sagt det där till honom så sa hon att hon hade skickat ett argt sms till honom för hon trodde inte att han hade haft dottern för det var meningen att de skulle komma hem till henne och äta tårta och spela wii ihop, men det sa han ju inte till mig när jag pratade med honom i telefonen, annars hade jag ju låtit henne stanna kvar. Kompisens mamma tyckte att jag inte skulle ha gjort det, ringt och frågat om de var klara. Men jag orkade ju inte gå fram och tillbaka och dotterns pappa vill ju inte träffa min kille och min kille vill inte träffa dotterns pappa. Så att ja..
Men det finns ju fler dagar!

Nej, nu ska jag sova tänkte jag om jag kan.. Sov ju några timmar på dagen så känner mig ganska så pigg faktiskt. Försökte bli trött genom att titta på film, vilket inte fungerade. Så får la se sen när jag lägger mig. Kommer säkert att ligga där inne i någon timme eller så och vrida och vända på mig.

Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: