imstrongwithoutyou

Imorgon sker det!

Kategori: Allmänt

Imorgon börjar min äldsta i skolan. Tiden går så otroligt fort så man hinner inte med.
Inte så länge sedan hon började dagis tyckte jag och nu ska hon redan börja i skolan. Helt otroligt.
IMORGON?! Kan inte fatta det. Tror att det är mest jag som är nervös.
Sen är bara frågan, hur ska jag orka upp i tid? Kommer vara helt död! Och ha med mig sonen också.
Halv 9 imorgon bitti ska vi vara vid flaggstången vid skolan. Sen ska de väl bara kolla antar jag och sen får man gå hem? Så får väl se om vi föräldrar ska stanna kvar eller om vi ska hem emellanåt. Det märks väl.
Som sagt, är nog mer nervös än vad hon är.

Hon är hos farmor just nu, men hon borde komma hem snart med tanke på allt som ska fixas och så tills morgondagen.
Väska har hon. Ska köpa en ny till henne när jag får pengar. Men den stora frågan, ska hon ha med sig penna, block och suddigummi eller får man det där? Åhhh vad jobbigt!

Aja, det blir nog kanon det här. Hoppas jag iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: