imstrongwithoutyou

My heart goes sha la la la la!

Kategori: Allmänt

Har inte gjort så mycket och det har inte hänt så mycket, inte mer än vanligt iaf. Har bara haft lite bloggtorka.

Men någonting som jag har grubblat över är; hur ska vi ha råd med allt? Först så fyller jag år, inte för att jag ska fira det så speciellt mycket men iaf bjuda på fika för familjen. Sen blir det ingenting mer! Sen så är det min sons dop och kanske min dotters! Får se vad prästen säger om det, förhoppningsvis så går det men får se som sagt. Och veckan efter det så fyller min dotter år. Hur ska vi ha råd med allt egentligen? Fattar inte det. Har ju inte världens bästa ekonomi, så är ganska så nervös och tänker väldigt mycket på det.
Men denna månaden blir det iaf att köpa dopkort! Alltså, inbjudningskort till det. Sen så behöver man väl inte köpa det andra för ens i nästa månad antar jag? Jag vet inte :S Blir galen! 
Sen vet jag inte om jag ska ha kalas för min dotter bara för familjen eller om vi ska ha för några av hennes kompisar på dagis. Det blir ju ändå så hennes sista för dem på dagis sen så börjar hon förskolan eller vad det nu heter. Lär mig aldrig de nya namnen!

Ska iaf iväg till mina sötnosar på lördag och ha pyjamas filmkväll! :D Kanske man kan tänka på annat istället. :) Så då blir det en massa skräckisar tydligen (kommer att kissa på mig!) men jag MÅSTE se någon komedi eller något efter en skräckis om vi ska sova efter det, annars så kommer det aldrig att funka.
En massa myspys ska det bli iaf! Längtar!

Men något jag längtar till mest nu är 18.00 imorgon..

Varför tittade jag inte på BB istället?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: