imstrongwithoutyou

The day + some more

Kategori: Allmänt

Imorgon bär det av till dam dam dam dam dam........ GÖTENE! Den var ni inte beredda på. Knappt så att jag var det själv ;)
Ska iväg till mina babes! Ska ha en mysig pyjamas (tror jag?) filmkväll! Ska sova där över natten, ska sova hos min LÖVA! Ska dra direkt efter att jag har suttit nere på loppisen. Mamma kollar till där jag ska sitta de sista 15 minuterna så jag hinner med 15.00 bussen så jag slipper vänta till 17, orkar inte gå hem emellanåt, lite onödigt också för den delen.
Dottern är hos sin farmor och sonen ska killen ha. Kommer bli kanon! Ska bli skräckisar... Hur ska jag kunna somna efter det? Får ta någon "rolig" film det sista så man glömmer bort alla de andra, förhoppningsvis.

Var framme på stan idag och köpte dopkläder till dottern och till sonen. Kommer att bli så söta så! Fast ja, mamma betalade. haha! Hon lovade att bara handla till dottern och sonen skulle jag och pappan betala, men mamma tog det också. Blev bara lite förvånade när hon sa priset dock inne på kappahl för TRE saker, 527 spänn?! :O Mammas svar var "Va?" Och jag bara tittade... Det var bara för mamma att betala och se glad ut. Men det bästa är ju att de kommer vara super fina. :)
Älsklingen skulle även ha klippt sig idag, men det nya tillskottet till familjen skulle komma inom 20 minuter när vi satt där hos frisören så det var bara "hej då, tar det på måndag!" Älskar tillskottet! Bara att den var lite större än vad jag trodde... Får se hur det kommer att bli. Ska ta kort på det någon dag, men inte ännu!
Och det vi skulle ha gjort på stan glömde vi... Dopkort! Kom på det när vi var på väg hem. Great! Imorgon har jag inte tid, först loppisen, sen Götene med en gång och kommer hem på söndag. På måndag är det mammagruppen, så det får väl bli på tisdag antar jag.
Fast planerade att göra egna, har ju skrivare, men har varken papper eller patroner kvar. Och de papprerna vi fick med var som vykort ibak, så det hade ju vart perfekt! Men de gick åt till foton från datorn på barnen.

Tänkte igår att det måste möbleras om inne i vardagsrummet. Nu har det sett ut så här fööööör länge! Men bara det att jag hatar soffan! Är en hörnsoffa och det passar verkligen inte in här i detta vardagsrum. Vill ha en 3 sits + 2 sits eller 3 sits + 2 fotöljer. Men men, dream on!

Sitter och inväntar på Big Brother. En kvart kvar och älsklingen kollar på en kass film på sjuan som handlar om rymden? Eller något liknande.. 
Skit trött, men jag SKA se Big Brother, där med basta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: