imstrongwithoutyou

Gonna party like it´s your birthday!

Kategori: Allmänt

Ja då fyller man år om 4 dagar då. 3 om man inte räknar med denna. Då fyller jag gammal!
Gick och funderade på vad jag önskade mig och kom fram till lite vettiga saker, kanske, jag tycker iaf att de är vettiga.

  1. Ett nytt headset! MÅSTE bara ha! :O Min är helt paj typ.. Kablarna syns och sladden korvar ihop sig!
  2. En helt ny mobil också. Den jag har lever sitt egna lilla liv och neråt knappen funkar inte ibland. Måste trycka satan. + att det inte ens är min mobil.. Har fått låna den av en vän, så en ny mobil? Ja tack! Fast det får jag väl köpa till mig själv, när jag blir miljonär! Typ.. Never...
  3. En ny datamus! Älskar den jag har, men har haft den så länge så "knappen" har blivit intryckt. Nej jag sitter aldrig framför datorn, vart har ni fått för er detta?
  4. En ny musmatta. Min är så skabbig som den kan bli.. Usch! Den var vit en gång i tiden med fina runda prickar på den. Nu? Ja nu är den *host* brun... Nej, den är inte alls smutsig, den ska vara så!
Sen så har jag inte kommit på någonting mera. Men jag vill ju jätte gärna ha hyllor som man sätter på väggen, vet inte vilken vägg bara men jag vill ha! För att ställa ramar på och annat fint. Sen även gardiner, panel gardiner. Sådana så det är 2 stycken på vardera sida, en genomskinlig typ och den andra icke genomskinlig.
En soffa. En 3-sitsig + en 2-sitsig + en fotölj eller 3 sitsig + 2 stycken fotöljer.
Okej, jag kom visst på mer saker. haha!

Aja, nu har jag inte tid med detta mera för nu börjar Big Brother Live! See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: