imstrongwithoutyou

Jag har bestämt mig...

Kategori: Allmänt

Att jag ska spara ut mina naglar! Har ju den dåliga ovanan att bita på dem så fort det kommer en väääldigt liten nagel som sticker ut på fingret.. Men nu ska jag låta dem växa.
Det börjar redan bli bra tycker jag :D Iaf bättre än vad det brukar vara. Det har börja växa och jag har inte bitit på mina naglar på flera dagar! Känner mig stolt faktiskt. Istället sitter jag och pillar på naglarna..
Annars när jag har bestämt mig så brukar jag bita, men inte bita av dem, tills de blir mjuka och sen så åker dem av ändå eftersom de har blivit så mjuka. haha!

Intressant inlägg inte sant? ;)
Men ska iaf spara ut dem så får vi se när jag ger upp och biter av dem.. Aldrig hoppas jag, men jag ska ju iaf inte ha lika långa naglar som den som har jordens längsta naglar! Äckligt!

Älskling tycker att det är bra att jag sparar ut mina naglar för då kan jag klia han på ryggen... Kanske ska bita av dem ändå rå? haha!
Nej men, nu ska jag försöka hålla detta! Har alltid bitit på mina naglar, ända sedan jag var liten. Så nu ska jag bryta denna lilla "tradition".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: