imstrongwithoutyou

Samtal

Kategori: Allmänt

Gyn ringde mig precis. Och jag berättade hur det låg till och att jag fortfarande mår illa så jag tror att jag fortfarande är gravid. Hon sa då att hormonerna kan göra så efteråt också fast man har fått missfall. Berättade även att när jag väntade min dotter så hade jag mensen i 2 månader fast jag var gravid. Hon sa att de inte kan göra någonting nu åt detta. De kommer inte att se om jag har fostret kvar med tanke på att jag är så kort gången. Hon kollade i sin "snurra" som de kallar det för och sa att jag var i 4e eller 5e veckan. Hon undrade även varför jag gjorde ett graviditetstest då min sista mens var i slutet av januari. Sa då att jag har mått illa och mina hormoner var ballur så ville testa mig. Men hon sa att jag ska göra ett till test i mitten av nästa vecka, alltså onsdag. Och att jag kan göra det på "min mottagning". Kommer inte på vad det heter just nu. Och att vänta tills onsdag var ju inte det jag ville höra.. Så testa mig igen på onsdag, visar det att jag är gravid så ska jag ringa tillbaka till gyn och boka en tid. 
Varför ska allt krångla för?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: