imstrongwithoutyou

Weirdo!

Kategori: Allmänt

Fick ett sms imorse vid 7 tiden.. Vaknade utav det men orkade inte kolla upp. Så vid halv 9 så gick jag upp och kolla vem det var ifrån. Det var ifrån min dotters pappa..
Han undrade om jag var ensam hemma så vi kunde prata. Skickade till honom då och sa att jag är ensam om han ville prata. För han vill inte träffa min kille, så det är därför han frågade om jag var ensam.
Han hade inte svarat på hela dagen så jag la mig samtidigt på eftermiddagen vid 13 tiden samtidigt som sonen. Eller jag gjorde så att han skulle sova på mig. Tog mig en halvtimme. Sen efter en halvtimme så vaknade vi båda utav sms från dotterns pappa som sa att han var på väg och skulle komma inom 15-20 minuter.
Försökte få sonen att somna om men det gick inte.
Han kom hit och började prata om dottern, att han ville ha henne en stund imorgon eftersom hon fyller år imorgon. Självklart! Frågade om han ville ha henne ikväll också tills imorgon men "jag är upptagen ikväll" Like always!
Han följde med till dagis och hämtade henne. Och på vägen dit så har han mage till att fråga "Kan du skriva på ett intyg om dottern?" Frågade honom vad för intyg. "Ett intyg till socialen om att jag har henne typ varannan vecka så jag får mer pengar"
Sa till honom att han har ju inte henne varannan vecka. Hans svar; "Spelar väl ingen roll? Jag behöver ju pengar för jag klarar mig inte på det jag får."
Som om vi klarar oss liksom nu då på det vi får utav socialen, också ville han att jag skulle skriva ett intyg som att han har henne så han får mer pengar och jag förlorar pengar FAST jag har henne 24/7!!
Like; HEEEEEEEEEEEEEEEELL NOOOOOOO! Här ska fan inte skrivas på något jävla intyg! Det får han när han har henne varannan vecka!
Hur fan kan man med och fråga någonting sådant?

Penga kåta fanskap!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: