imstrongwithoutyou

Kom ju på att..

Kategori: Allmänt

Jag inte har berättat hur det gick på VC.
Var ju där som sagt och läkaren kom fram till att jag har spänningshuvudvärk. Att man kan vara spänd utan att man vet om det. Så det är därför jag har huvudvärk och mår illa. Så jag fick citodon utskrivet, brus...! Hatar brus och den smakar fan skit! Men den hjälper iaf en stund.
Den gör så att man blir trög i magen, inte för att jag har märkt någonting, än iaf, men ska la inte säga för mycket.

Idag var nog den värsta dagen utav dem alla med huvudvärken.
Älsklingen och dottern åkte iväg och fiskade förut med älsklingens kompis så det var bara jag och sonen hemma. Skulle ta och vila lite när han sov, men första gången han sov så sov han bara 45 minuter om ens det så där hann jag inte vila. Andra gången så hade jag precis somnat, gissa vem som vaknar då om inte sonen... Yeeeey!
När de kom hem igen så låg vi på soffan, eller jag på soffan och han på mig och kollade på Förhäxad på datorn.
När jag klev upp märkte jag hur dåligt jag mådde. Sonen satt i babysittern i köket så efter jag hade rökt klart så la jag mig på mage på golvet bredvid honom och bara kände hur det snurrade till.
Reste mig efter en stund och allting bara snurrade.. Det med huvudvärken blir bara sämre!
Tog tempen eftersom jag inte kände mig kry. Hade 36,4 grader. Inte normalt för att vara mig.
Älskling sa att jag skulle ringa till VC imorgon igen, men vad ska de göra?
Fick även en lista till alla sjukgymnaster som jag ska ringa och se vem som har kortast tid för att se om någon av dem kan hjälpa mig att slappna av osv så huvudvärken försvinner, vilket jag inte har gjort då nej..
Undrar vart det pappret har hamnat?

Aja, bad killen iaf att vara hemma imorgon ifall jag mår likadant, så får gå upp när han går upp för att se om jag känner mig likadan som jag gjorde förut/nu. För imorgon är både dottern och sonen hemma för hon är ledig från dagis. Och är nog inte så bra om jag ska ta hand om dem båda om jag kommer att må likadant. Så vi får se!

Nej, nu göra annat, han ville se på film så det blir väl det och sen sova lite, behövs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: