imstrongwithoutyou

Ha!

Kategori: Allmänt

Och jag som skulle bli bättre på att skriva här, jo tjenis penis säger jag bara.
Ändrar lite om hur texten hamnar, har inte vart hel nöjd det sista så får se om detta blir bättre.

Vad har hänt här då? Inte mycket faktiskt. Är kvar på det stället och jag stormtrivs!
Gör trevliga allihopa, det gillas. Annars så hade jag nog aldrig gått dit.
Får väl se när jag kommer ut på praktik, vilket borde vara snart. Ska bara klura ut vart jag vill vara också så att jag trivs där och inte håller på och byter hela tiden.

Märks att det är söndag, nada att göra. Älsklingen ville se på film men det orkar jag inte. Men istället funderar jag på att skriva upp alla mina filmer igen för vissa har jag gett bort också har jag köpt nya och de har jag inte skrivit upp. Så kanske ska göra det? Kul att man orkar det men orkar inte se på film. haha!
Har ju en del filmer att skriva upp, så kommer ju ta ett x antal timmar kanske? Förhoppningsvis bara 1 timme, men det tror jag inte eftersom jag måste ta ner alla filmer och se vilka jag har och skriva ned dem eftersom jag inte har skrivit ner alla. Annars hade jag ju bara kunnat ta från den listan jag redan har. Men vill ha det snyggt och inget kladd, och det är det ju eftersom jag har strykit 5 filmer för jag gav ju bort dem.
Är skit noga när det gäller mina filmer kan jag ju säga. Mina käraste efter barnen och älsklingen då.
Har lite över 260 filmer, får inte plats något mer! Men ändå så vill jag ha mer. Får köpa mig en hylla så jag kan börja  ställa dem där också. Nu ligger de på varandra i bokhyllan.
Nog om filmer!

I fredags så var vi på Korpen och spelade rundpingis med projektet jag går i. Fy fan vad kul! Blev alldeles röd i ansiktet och svettig. Bra kondis man har. ;)
Och jag vet inte om det har med det eller att jag har sovit konstigt men jag har så jävla ont i ryggen så det inte är sant! Känns speciellt när jag går i trappor, så blir nog inte att gå till projektet imorgon. :(
Först så trodde jag att jag hade sovit konstigt tills min vän frågade mig igår; Träningsvärk?
Då kom jag på; Just det för fasen! Spelade ju rundpingis ju!

Igår så hade jag mina 2 vänner här. Vi tittade på Harry Potter och halvblodsprinsen. Sen så visade det sig att den gick på tv också. haha! Bra timing liksom! Kunde ha sett den där.
Sen så får vi se när vi ska ta Dödsrelikerna del 1 och del 2. Snart förhoppningsvis, tog allt för lång tid att se halvblodsprinsen efter att vi hade sett femman. Well well!

Aja, dags att börja med filmerna så att man kommer i säng någon gång också!
See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: