imstrongwithoutyou

Hey you!

Kategori: Allmänt

Borde seriöst bli bättre på att skriva här.

Jag har börjat på ett nytt ställe nu, inte det gamla som jag var på förut innan jag fick sonen, vilket jag är väldigt glad över! Mer chanser där att komma ut på praktik osv.
Gör trevlig personal och även människorna som går där, än så länge iaf.
Har vart där sen förra tisdagen. Var lite spänt och nervöst första dagen, men efter andra dagen så kändes det som att jag hade känt dessa människor i hela mitt liv. Skönt!

Förra fredagen spelade vi bowling. Skoj skoj! Och idag tränade vi.
Jag är så dum så jag duschade igår kväll, och nu behöver jag ducsha igen! Smart ass! Men men, kan inte vara smart alla gånger.

Igår fyllde älsklingen år. Skulle ha gått på resturang, men visste inte vilken så han fick välja fast jag ville hålla det hemligt. Men sen blev det prat om biljard istället. Så vi gick och spelade biljard, bara jag och han utan barnen. Det behövdes kan jag ju säga. Våran egna lilla tid.

Sonen har börjat på dagis och det går jätte bra verkligen!
Och dottern har ju börjat skolan, vilket också går bra, kommer lite sent till fritids, men vaknar inte utav mitt alarm? Idag vaknade jag utav killens istället. 07.10 och hon ska vara där 07.45 och jag börjar 08.00. Kändes ju bra!
Ändå så lägger jag den på golvet så att jag måste resa mig upp när alarmet går igång. Fattar inte, varje dag dessutom! Har hört den någon gång men..
Och igår började hon 08.45, men jag glömde bort det för det är killen som ska ta henne till skolan på torsdagar. Så vi var där redan vid 8 tiden. Hon gick upp en timme för tidigt. Kändes ju också bra!
Men måste ändra hennes fritidsschema för han hinner inte ta sonen till dagis, sen henne till skolan för att sen hämta cykeln hemma och åka iväg till sitt. 
Och eftersom jag är arbetslös så får hon bara vara på fritids 5 timmar per vecka. Och hon går 1 timme och en kvart på fritids efter skolan på onsdagar. Men måste ta bort det på onsdagar och lägga till det på torsdagar. Bara strul! Så hon kommer bli ledsen och besviken för hon vill vara på fritids efter skolan, men det får hon vara när jag börjar praktisera istället. För då får hon stanna så länge som jag praktiserar. 

På tal om skola, dags att göra sig i ordning så jag kommer iväg för att hämta henne.

See you all later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: