imstrongwithoutyou

Började ju bra det här.

Kategori: Allmänt

Dottern skulle ju sova över hos sin kompis igår. 
Klockan 02.30 fick jag ett samtal ifrån kompisens mamma. Dottern grät och ville hem. Så de körde hem henne. 
Dottern berättade att hon hade fått trosor ifrån dem för hon hade kissat ner sig. Och mamman frågade mig innan jag gick igår om hon kissade i sängen när hon sov.
Jag sa att hon inte gjorde det för hon måste alltid gå på toaletten innan hon ska sova. Också kissar hon ner sig! Vad är oddsen liksom? Aja. Ingen större skada skedd, inte här i alla fall ;)

Så det blev ingen sovmorgon för mig idag som jag hade tänkt. Fast ändå så blev det det. Var ju trött och så innan jag gick ut till pizzerian och hämtade henne. När jag kom hem igen så var jag pigg och somnade nog inte för ens vid 4 imorse. Jag vaknade av varenda alarm, men vid 07.30 tänkte jag "5 minuter till" plus att alarmet ändå så skulle gå på igen.
Vaknade och letade efter telefonen och hittade den under kudden. Kollade klockan.. NIO?!?!?! Och hon började kvart över! Yey!
Hade alltså stängt av alarmet och somnat om utan att ha varit riktigt vaken. Skickade till kompisens mamma och frågade om de hade åkt och om de kunde ta med Victoria. Och det kunde dem. 
Hennes cykel blev ju kvar utanför dem igår så hade verkligen kommit för sent. Så det var bara att ta på sig och gå ner. 

Åkte direkt fram till stan efter det. Helt död! Kom hem efter ha hämtat dottern och somnade på soffan i en timme från 15-16 men var lika död när älsklingen väckte mig. Så nu är jag lagom trött och hoppas att jag kan somna i tid!

För imorgon SKA vi komma i tid, så enkelt är det. 
Också ska jag iväg till Biltema med mamma och hennes sambo. De ska köpa en cykel till henne och jag ska köpa present till älsklingen. Lika bra att vara ute i god tid. Ska köpa verktygslåda, han har tjatat om det lääänge nu! Och förut så sa han att vi måste köpa det denna månaden. Så om han inte ska få veta vad det är, så får jag lura honom och säga att vi får köpa det nästa månad eller något.. Aja, ordnar sig alltid :)

Jag har nu blivit en Iphone ägare, eller snart, nästa måndag.
Får la se hur detta kommer att gå, jag som aldrig skulle ha någon. Men jag behöver en ny telefon och den var billig så lika bra att passa på. Äntligen en telefon som är MIN, bara MIN!

Nej, nu fortsätta att titta på Criminal Minds sen in i sängen så man kommer upp!

Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: