imstrongwithoutyou

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Äntligen helg! Men upp tidigt ändå, har ju barn som inte vill sova hela dagen, vilket är synd. haha!
Men skönt iaf att slippa tänka på att lämna dottern på skolan.

Imorgon ska jag ner till loppisen, får väl se om man får någonting sålt, får hoppas på detta iaf.

Dottern sover hos sin farmor så har bara sonen hemma ikväll. Han sten somnade när han och älsklingen kom hem förut vid 20 tiden. Då hade han varit vaken sen runt 15.
Kom hem, fick välling, rapade och la honom. Poff, så var han "borta".
Skönt också, så man slipper springa flera gånger in till honom för att han pratar för sig själv och står upp i sängen och hoppar.

Om 8 dagar blir han hela första året. Vart tar tiden vägen?
Tänkte ha ett kalas för honom, antingen då han fyller eller några dagar efter. Får vi se.
Då blir det våra familjer som är bjudna + gudmödrarna.
Ja just det, en av dem vet inte om det. M, du är härmed bjuden på kalas! Just so you know ;) haha!

Skulle ha sett på film med älsklingen, men min dotters klasskamats mamma ringde mig och frågade om jag ville ha bröd och bullar runt 20 tiden, för hon hade köpt för mycket så jag fick det om jag ville ha. Så åkte dit en halvtimme efter och kom hem vid 22.30. haha!
Hon är allt en trevlig människa. Inte bara för brödet och bullarna, utan allmänt också.

Blir väl sängen snart antar jag. Mamma ringer mig vid 08.00 tiden för att se om jag är vaken *host* Sen så cyklar vi ner till loppisen vid 08.30

Ingen vila ingen ro här inte!

Så nu säger jag natti natti, fast sitter väl uppe en stund till men ändå.

Kommentarer

  • Maddis säger:

    Haha,jamen där ser man!

    Svar: haha! ;) Men får se om det blir när han fyller eller helgen efter då pengar har rullat in. :)
    Emma

    2012-09-08 | 06:41:33
    Bloggadress: http://blowmeolivertwist.blogg.se

Kommentera inlägget här: