imstrongwithoutyou

So happy!

Kategori: Allmänt

Är det bara mig det strular för på mitt förra inlägg där rubriken är ":)"? Jag kan då inte se det!

Det blev ingen Iphone, men jag är glad för det. För jag vann budet på en telefon på tradera. Sony ericsson xperia 10 mini pro.
Min nog första riktiga telefon på flera år. Har lånat av vänner och familj innan, tar dem som de har haft innan de har köpt sig nya telefoner.
Men nu äntligen så kommer jag att ha en telefon som jag inte behöver lämna tillbaka!
Hon ska skicka den imorgon så har jag tur får jag den redan på onsdag, annars på torsdag. Can´t wait!

Vart på stan idag med en gammal klasskamrat och mina barn och fikat och tjatat lite.
Hon ska komma på lördag hit så ska vi se Harry Potter 3. Vill egentligen se från början men hon har redan börjat med dem. Fusk!
Får väl se på dem 2 första innan lördag annars. 

Måste ringa detta förbannade samtal också! Får göra det imorgon, måste göra det imorgon! Men vill inte prata med dem. Måste man berätta för personen i telefonen vad det gäller? Tycker det är jobbigt nog att prata med läkaren om det.

Är redan väldigt trött, var det redan vid 23 tiden vilket är väldigt ovanligt för mig. Men jag vilade aldrig på dagen då sonen gjorde det, fast planen var så. Kanske lika bra? Annars hade jag nog inte somnat för ens vid 03 inatt.

Yes, yes! Nej, nu ska jag fortsätta att hjälpa Emelie med namn på hennes nya katt.

På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: