imstrongwithoutyou

The Beach!

Kategori: Allmänt

Har vart i stadsparken på lekplatsen idag med min dotter och min mamma. Vi hade lite tid över innan min dotter skulle iväg till ett 4års/6års-kalas. 
Ja, sen som sagt blev det kalas i 2 timmar. Hon hade skoj i alla fall. Hon sa det till och med när vi kom hem att det var roligare där än på sitt egna kalas för att det var större och fanns mer att göra. Det var i en gymnastiksal detta kalaset vi var på. Väldigt kul att höra när man gjorde sitt bästa för att ordna hennes kalas. Jaja.
Efter kalaset så åkte vi hem till min mamma och hennes sambo. Vi hade bestämt att vi skulle grilla efter kalaset så det blev en tripp ner till sjön där vi grillade. Vilket gott väder det var kan jag lova! Blåste ingenting, vi valde verkligen rätt dag att gå ner och grilla. Hade gärna velat stanna där längre och bara ligga där och njuta. Men det gick ju inte eftersom min dotter skulle sova och bada innan det också.
Min mamma sa det till min dotter: Din mamma ska sova här inatt. (För jag låg kvar på filten när vi skulle gå.) Då svarade min dotter: Men vart ska jag sova inatt då?
Hon trodde verkligen att jag skulle sova där inatt. hihi!

Är i V.17 nu. Fick höra att det har gått fort. Vilket det verkligen inte har gjort. Tycker det går jätte segt! Det är hela 5 månader kvar innan h*n föds. Vill att det ska vara nu! När jag väntade min dotter så gick det fort i början och segt i slutet. Och nu är det tvärtom. Hoppas att det går fort i slutet.
Vi bestämde namn i förra veckan. Han ville att det skulle vara hemligt så jag säger ingenting, men några vet om vilka namn vi har valt. 
Innan ville jag ha en son, det ville jag också då jag väntade min dotter. Men nu när vi har valt namnen så hoppas jag att det är en till dotter som jag kommer att få. Är inte riktigt 100 på killnamnet. Plus det kändes som om att det bara var jag som bestämde och han höll bara med. Så jag sa det till honom nu efteråt att jag inte var riktigt 100 på killnamnet. Och att jag får bestämma tjejnamnet så får han bestämma killnamnet. (A) Fast det kan även bli så att när h*n föds så stämmer inte namnet in som vi har valt till bebisen. H*n kanske inte alls ser ut som en ***** när h*n kommer ut så. Men det lär vi ju märka.
Har redan bestämt gudmor till det lilla knytet. Även till min dotter. Hon har inte blivit döpt än pga att hennes pappa inte vill det. Och vi har gemensamvårdnad så kan inte göra så mycket åt saken. Men jag ska allt se till så att hon blir döpt! Ja, mycket prat om barn idag, men så är det när man har barn + ett till på väg.





Bilderna är tagna idag. Tänkte att det blir för mycket text så här har ni något att vila ögonen på. hihi! Och ja, piercingen ska ut sen!

Saknar gör jag fortfarande. Om inte ännu mera nu. Hatar det! Varför ska det finnas någonting som saknad?
Det är som de säger: Man vet inte vad man går miste om för ens man har mist det. Jag blir galen på mig själv. ÅHHH!

Since you´ve been away
Everything don´t seem like they used to be between you and me
´Cause I´m missing you.

Känner mig bortglömd också. Vet ej varför, bara känner så. Så fråga inte ens varför jag gör det.

Detta är tredje gången jag försöker lägga upp detta inlägget. Allt krånglade. Bilderna blev bara katastrof, la sig där de inte skulle vara. Texten skulle vara i mitten men hamnade i vänster hörn.
Jag vill ha en ny design och ny header! Gillar inte denna för fem öre. Någon snäll som vill hjälpa mig med detta?

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Blev tårögd av att se bebismagen! Det är så vackert! Och om du vill så kan jag göra ett försök med bloggen igen. Tror jag har fått lite kläm på det hela. :)

    2011-04-27 | 15:12:06
    Bloggadress: http://takeitontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här: