imstrongwithoutyou

Skara Sommarland, Stadsträdgårn & nästa lördag.

Kategori: Allmänt

Känner mig jätte seg fast jag fick sova rätt så länge idag. Men så är det att vara gravid.
Är i v.35 nu och nästa lördag är jag i v.36, alltså 9.e månaden. Men ska ju inte ha för ens i september, så tekniskt sett så går man 10 månader och inte 9.. Känns om en evighet kvar i alla fall.

Igår var min dotter, mammas sambo (morfar) och mitt ex på Skara Sommarland. Mitt exs mammas sambo får VIP biljetter dit från sitt jobb så de åkte dit, hade velat följa med men hade inte orkat att gå hela tiden. Så jag gick hem till en vän och höll henne sällskap också tittade vi på 2 filmer och gottade oss med chips, cola, godis och pizza. Ibland får man vara fet. haha!
Och idag var jag i stadsträdgården med min mamma, hennes sambo och min dotter. Var hoppborgar där som min dotter hoppade i. Också var Jecko från talang där som vi tittade på. Skulle även ha sett Nassim Al Fakir (programledare från bolibompa) men vi kände att det var dags att bege sig då klockan var 17 och vi inte hade ätit.
Min dotter tyckte att det var roligare i stadsträdgården än på Skara Sommarland, då är det något som är fel. Hon hade tydligen inte åkt så mycket. Men då vet man det tills nästa år, då blir det Liseberg och inte Skara Sommarland.

Nu på lördag så ska jag, min bror, min dotter, min mamma och hennes sambo åka till Nässjö och hälsa på våran pappa som vi inte har sett sen min fasters begravning och det var ett tag sen. Och min dotter har inte träffat honom sen 2007 tror jag det var så nu är det dags.
Nu så ska vi åka som jag sa till pappa när jag ringde honom när han fyllde år. "Nu ska vi åka, nu säger vi inte bara att vi kommer utan nu kommer vi också!" Så mammas kille har hyrt en bil som vi får på fredagen, men ganska så sent annars hade vi åkt redan då, så därför blir det lördag så vi kan åka tidigare för det tar ju en stund att åka dit.
Så Nässjö/pappa, here we come!
Ska bara ringa honom på tisdag eller onsdag och meddela detta.

Vi mötte även farfar i stadsträdgården förut och han sa att farmor kommer hem på lördag och frågade om Victoria ville följa med och hämta, vilket inte går då nej. Men ska ringa dem på lördag om det inte blir för sent. Annars så finns ju hela söndagen med.

Ja, det var väl allt som jag hade på hjärtat idag.
Have a nice day!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: