imstrongwithoutyou

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kategori: Allmänt

Finally! Äntligen! YEAH!
Ja som sagt, jag är så glad så det går inte ens att beskriva!
pMin barn och familj soc ringde mig idag, för de hade mötet om min hyresskuld. Och den blir betald! *happyface*
Så den 1 mars blir det inflyttning för mig och min dotter. Åh jag är så glad nu!
Och antingen imorgon eller på fredag så flyttar vi hem till min mamma så länge tills vi ska flytta in i våran lägenhet. Sen efter det tänker jag inte flytta på ett bra tag. 3 flytt och kommer bli ett 4.e sen december. 


Ingen kan ta denna glädjen ifrån mig, ingen!

Kommentarer

  • David säger:

    Så jävla trevligt :) glad för din skull :)

    2011-02-17 | 12:31:46
  • Anonym säger:

    Är så glad för din skull! <3

    2011-02-19 | 11:15:15

Kommentera inlägget här: