imstrongwithoutyou

åt skogen..

Kategori: Allmänt

Kan ju börja med att det gick åt helvete.. Det gick bra när jag var på jobbet och tuggade dessa tuggummin.
Kom hem, gick bra där med. Men sen så fick jag så j*kla ont i bröstet när jag andades när jag hade tagit dem så jag kände att "nej, så här kan jag inte ha det." För det ska ju inte direkt göra ont när man andas bara för att man tuggar tuggummin för man vill sluta röka.
Så... ja, jag började röka igen. Försökte stå emot men det är så förbaskat svårt!
Så nu funderar jag på något annat som jag kan ta istället för dessa tuggummi, men frågan är bara; vadå? Det får ju inte heller vara för dyrt med tanke på min ENORMA ekonomi (ironi).
Funderade på vanliga tuggummi men vet inte om det kommer att hjälpa speciellt mycket faktiskt. Så får klura lite till. För jag vill sluta röka, det vill jag. Men jag vill inte heller ha någon annan last efter jag har lyckats att sluta röka.
För vissa börjar ju snusa istället för att röka. Men jag känner det, ska man sluta helt med nikotin och tobak osv så ska man inte göra något utav det! Varken snusa eller röka. För en dosa kostar ju lika mycket som ett paket. Så då slösar man ju pengar på det istället.
Mitt ex sa att vi skulle sluta tillsammans, men att han skulle börja snusa istället. Vilket jag tycker är fusk. Han får det han "behöver" eftersom det ersätter ju cigaretterna och jag får ingenting. Nej, ska man sluta så ska man sluta helt och inte börja med någonting annat!
Jag funderade på plåster, men vet inte. Har för mig att det är ganska så dyrt?
Får se vad jag kommer fram till. I let you know! Fram tills dess... I will keep smoking, tyvärr!
Men that´s life!

Jävla nikotin tuggummin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: