imstrongwithoutyou

Helgens bravader (?)

Kategori: Allmänt

Sitter här och inte gör ett piss, som vanligt med andra ord. Men måste börja fundera på att sova snart. Upp ganska så tidigt, det blir ju tidigt med tanke på vad klockan är. Klockan 11 så ska jag träffa en utanför henne sen så ska vi gå fram till stan. Jag ska fixa alla soc papper som ska in, eller det är ju bara bankomatuttdrag jag behöver sen så är jag klar. Har aldrig behövt det förut men har en annan nu för min är sjukskriven en längre tid, så hon säger att jag måste.. Fattar inte, om man får en extra inkomst eller jobb så säger man väl det eller? Vill ju inte direkt leva på dem. Men men..
I helgen har det inte hänt så mycket. I fredags så var jag.. bara hemma tror jag? Mitt minne suger, trodde fan det var torsdag förut. Fråga mig inte varför! Nej just det, följde med min bror till Mc Donald´s. Och kan säga att det var första och sista gången jag GICK dit höggravid! Ont i låret fick jag på vägen hem, så det gick sakta men säkert. Sen var jag så förbaskat kissnödig och bebis tryckte på som bare den så gick och höll in magen hela vägen hem för att han inte skulle göra det så jag inte skulle göra i byxan. Så trevligt så! Men gott med hamburgare var det i alla fall!
I lördags så åkte jag och min bror med en gammal jobbarkompis till mig till Skövde och Skara. Blev mediamarkt, biltema, jula och en liten tripp in på citygross. Sen även in på OnOff här i stan. Var ganska så tomt där inne ja. De har ju gått i konkurs tack vare mediamarkt.
Efter det så vilade jag i en timme, hade bara sovit si så där 4 timmar så det behövdes.
Efter jag vaknade så blev det en tripp till exet för att hämta mina brallor. Nej, inget snuskigt! Jag och min dotter sov där ons-tors tror jag att det var, sen dagen efter så orkade inte min dotter äta upp pizzan som vi hade gjort alldeles själva dagen innan så jag tog mig an för att äta upp den, vilket jag inte skulle ha gjort. Resulterade i att jag sprang in på toaletten 5 minuter efter och spydde upp allt igen + lite till. Och jag hade jeans på mig och jag mådde illa, så jag lånade hans mjukisbyxor så det inte skulle klämma så mot magen så lämnade jag mina jeans hos honom, orkade inte släpa med mig dem hem. True story!
Så kom till honom också tittade vi på Fucking Åmål och Murder On John Lennon Chapter 27. Och det var den tråkigaste film jag någonsin har sett! Är glad att den bara var 1,20 min typ. Fast den kändes som 2 timmar.. Nej, inte min typ av film.
Och idag har jag inte gjort någonting. Jo, lämnade tillbaka cykeln till min mamma. Wow, stor artat!

Vill att det ska vara september, nu, nu, nu, nu, NU!
V.30, 10 veckor kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: