imstrongwithoutyou

Hektiskt dag.

Kategori: Allmänt

Kan man minst sagt säga att det blir imorgon.
Först jobbet, se om exet är där för att han har lovat att följa med till BVC för jag blir inskriven imorgon vid 10.45. Men han har inte vart på jobbet på hela veckan så får la se. Han vet att det är imorgon så dyker han inte upp blir jag arg!
Sen klockan 13.00 har jag möte med psykologen eftersom det inte blev idag. Och där kom jag på att jag skulle fylla i det där häftet tills imorgon. Bra gjort!
Sen hämta min dotter på dagis vid 15. Sen möta upp en som jag ska ha pengar utav så jag kan gå till ica och köpa bullar eftersom jag inte har fått mitt bostadsbidrag än, får det på fredag!
Sen hem och göra i ordning här hemma och invänta min mamma och hennes sambo för min dotter fyller hela FEM år imorgon! Tiden går så otroligt fort. Hinner ju inte med. Hon låg ju nyss i min famn. Men nej, det var 5 år sen det!
Och jag har inte ens råd att köpa present till min dotter för att jag får pengar på fredag, vilket suger hårt!
Och vid 17 tiden så kommer min älskade darling hit. Emelie alltså. Myspys!
Tjejsnack och flumma som aldrig förr! Och får ju inte missa BB. Det är ett måste att se på.

Har inte så mycket mer att skriva faktiskt.
Fick träffa min nya handläggare idag. Johan heter han. Har sett han förut i korridorerna så visste iaf hur han såg ut innan. Får se om han är något bra.

Nu har jag ingenting mer att skriva. Kanske dags att börja fylla i alla dessa papper som han skickade med mig? Eller så tar jag det efter BB. Får se hur jag gör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: