imstrongwithoutyou

Kom på...

Kategori: Allmänt

vad jag behövde mer! Mattor behöver jag. Både till hallen och till vardagsrummet. Ser alldeles tomt ut på golven. Ekar gör det här med. Behöver mer saker. Men har redan tillräckligt med saker tycker jag. Ja ja.
Idag blir jag barnledig. Mormor ska ha henne inatt. Min dotter ville egentligen sova där igår, men det gick inte så de bestämde efter många om och men, skrik och gråt, att hon skulle få sova där inatt hos mormor och morfar. Ska bli skönt! Ska bara vila och ta det lugnt. Ska nog även se på film när jag har tiden till det. Blir att kolla massa disney då min underbara darling pratade om det igår så jag blev sugen på att titta på det! Men det får bli senare eftersom jag ska tvätta mellan 15-18 idag. Sen börjar mitt program vid 19 tiden. Och sen blir det disney om jag orkar och är vaken.
Det är svin kallt i denna lägenheten! Tycker jag iaf. Men elementen är på full pott. Mysko mysko.

Nej, nu ska jag börja med maten här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: