imstrongwithoutyou

"Men!"

Kategori: Allmänt

För det första, vad har hänt med min header eller vad det heter? Den bilden som är ovanför allting. Den är.. borta? Iaf på min dator när jag tittar. Fattar inte det. Och jag har inte ändrat någonting för jag vet inte hur man gör!
Är det någon av mina läsare som ser bilden? Det ska vara 2 träd och stå "covered in dust" med mörk bakrund ungefär.

Min dotter har på sig sin fina prinsessklänning som hon fick av E & Ms mamma som deras lillasyster har haft en gång i tiden. Lite stor fortfarande men hon älskar den. Hon är så söt i den. Så nu står hon och dansar till sin musik som hon har på min spotify med klänningen på. Snubblar lite här och var eftersom den är för lång. Och just nu står hon och skuttar och sträcker upp armarna. 
Lyssnade på mama mia förut och vi båda sjöng med. Men hon sa åt mig att vara tyst för jag fick inte sjunga. Vad menar hon med det? Sjunger jag kasst? Har ju fått höra att jag sjunger vackert när jag är förkyld.. Tack E!

Kollade posten idag, fast hade fått det brevet för ett tag sen, men hittade det nu. Bättre sent än aldrig eller hur?
Äntligen så har jag fått en tid hos psykolog eller vad det nu var han var. Så dit ska jag på onsdag och prata. Var ju många jag skulle prata med, så håller inte reda på vad detta var om. Men jag får väl reda på det då hoppas jag så jag inte sitter där som ett frågetecken. Inte så ovanligt, men ändå!

Nu har vi börjat komma i ordning här i lägenheten. Vill ha mer saker in i min dotters rum, men det får jag ta som det kommer. Gardiner ska upp också. Fick utav mamma igår, inga sådana jag vill ha men det får duga så länge. Bättre än inget som sagt!

Ska ha kalas för min dotter snart med eftersom hon fyller 5 år nästa torsdag. Helt sjukt, 5 år! Vart tar tiden vägen egentligen? Inte länge sen man bytte blöja på henne och gav henne välling och kunde ha henne liggandes på en arm. Det var gamla goda tider det. Men dessa tider är också bra. Så ta det inte på fel sätt!
Jag får ju snart göra om det. Är idag i 3.e månaden. Så i oktober kommer den lill* krabaten ut. Vill att det ska vara över nu men tyvärr så går det inte så fort.

Också har jag kommit på mig själv.. Jag använder väldigt ofta ordet "men". Vet inte varför jag gör det, men (se!) så ligger det till. Vet inte vilket ord jag ska ha istället för det. Brukar oftast antingen börja med det i smset eller ha med det iaf i varje sms ungefär. 3-4 gånger i varje sms.
Tror jag behöver hjälp...

Också förstår jag inte, hur kan folk ha så mycket att skriva i sina bloggar hela tiden? Fan, jag har jämt brist på fantasi när jag ska skriva! Sen finns det dem som skriver 4-5 inlägg varje dag. Har man bara tråkigt eller vad?
Det har jag funderat på länge.

Ska snart stänga ner här, eller iaf vara borta i en stund. Top Model börjar snart. I know! Har tittat på det sen säsong 1! Men idag visar de saker som de inte har visat förr från denna säsongen också är det final. Så 2 hela avsnitt idag! Me happy!

Min dotter är sjuk också. Snuvig som fasen. Tycker synd om henne. Sitter och snörvlar hela tiden. Nässprayen tycks inte hjälpa. Och hon nyser typ jämt också. Och när jag hämtade henne på dagis så var hon röd under näsan och på kinden. Så det svider där på henne eftersom hon torkar sin näsa så mycket. Förstår inte hur det kunde bli så med kinden bara men.
Förhoppningsvis så är det bättre imorgon.

Undrar hur många "men" det finns med i detta blogginlägg!
Och ni som kanske vet angående min header bild eller vad den kallas, hjälp mig?!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag ser inte heller din header.. Gjorde de förr men nu ett par ggr så har den varit totalt borta. Hoppas att den finner sin rätta väg tillbaka :) Pusspuss<3

    2011-03-21 | 20:54:40
    Bloggadress: http://missond.blogg.se/
  • Svar: säger:

    Frågade Maddis om hjälp. Hon sa att där som hon hade bilden har uppdaterat eller vad det nu var, så det är därför den inte syns. :( Och den kommer inte tillbaka och hon kan inte ändra för hon har inte sin riktiga dator.

    2011-03-21 | 23:04:41
  • Emelie säger:

    Headern är nog helt och hållet borta, för jag kan inte heller se den. Vi får försöka lägga in en ny! Och du ska sluta ha så bra minne ;) Du sjöng bra den gången när du var förkyld ;)

    2011-03-22 | 22:03:27
    Bloggadress: http://takeitontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här: