imstrongwithoutyou

Mobbad, Misshandlad och Utnyttjad.

Kategori: Allmänt

Det var det psykologen sa till mig i onsdags när jag var där.
Han hade inte hunnit att läsa mina papper innan jag kom dit, för alla hade fått olika papper. Varför?
Men iaf. Han hade förstått innan han träffade mig att mitt liv inte var perfekt eller vad man nu ska kalla det.
Men när jag sa hur mitt liv har varit och är så sa han att jag har haft ett hårt liv. Som om jag inte redan visste om detta?
Fast det kändes mer som om att han var där och pratade med mig för att jag ville göra ett aspergertest (vet inte hur det stavas.) Och jag fick med mig ett jäkla häfte hem som jag ska fylla i tills nästa gång jag ska dit. Ska dit nu på onsdag igen.
När vi kom till det där utnyttjad "kategorin" så sa han det "Det är väl bra med sex?"
Jag tittade på honom och sa att det är ju bra, men inte med den personen. Han undrade varför. Och sa åter igen att det är ju skönt och bra med sex.
Så förklarade för honom hur det låg till, att jag duger bara till när det är en sak osv. Och då förstod han att det inte stämde eller vad man ska säga och sa då att jag var utnyttjad.
Att höra någon annan säga det, utan att man känner personen, det tar mer. Samma sak med mobbningen och misshandeln.
Vi kom även in på min pappa. Sa att det var det jobbigaste ämnet för mig för att jag var pappas flicka när jag var liten och att allt förstördes när han gifte sig med den lögnerskan och fick stroke.
Han frågade mig varför jag var pappas flicka och om jag kunde förklara hur jag tänkte att det var att vara pappas flicka.
Blev helt ställd, visste inte vad jag skulle svara.. Jag var bara det. Okej? Hade svårt att förklara det, fast egentligen ska det ju inte vara det, men att få den frågan rätt på så. Det blev bara hjärnsläpp.
Det var inte så mycket mer vi pratade om faktiskt. Som sagt, ska dit på onsdag igen och fortsätta med alltihopa.
Sen efter det mötet har jag ett annat möte. Så det blir stressigt. Det mötet handlar om att min handläggare ska sluta. FAN! Hon har fått ett annat jobb. Undrar vem jag ska få, med tanke på att hon vet allt om min situation osv. Också ska hon sluta.. great!

Mitt ex är bara för mycket. Barnets pappa, det som jag bär på. 
Orkar inte ta det nu. Han är jobbig bara helt enkelt och får mig att må skit! Som om det inte räcker liksom?
Trögfattad är han också.... Blir bara... störd på honom!

Life sucks!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: