imstrongwithoutyou

Nomie <3

Kategori: Allmänt

Skulle precis lägga mig ner och vila en stund då min bror skrev till mig och sa att de från katthemmet hade vart där och hämtat Nomie. Jag har sagt att de är hans ansvar nu, då jag inte har råd att ha katter. Och kan inte ha dem ändå. Men ville komma till min bror i veckan och hälsa på mina små krabater ändå och säga hej då och allt sånt där. Och nu hade dem vart där från katthemmet och hämtat henne. Fast de tänkte ta båda 2 först. För det hade blivit en missuppfattning mellan min bror och någon i den gruppen som han får hjälp utav. Så hon var borta på 10 minuter.
För han har inte råd med vaccenering och allt som hör till. 
Tyckte ändå att det var dålig stil utav henne som kom och hämtade dem. Utan ens någon förvarning! Jag ville ju säga hej då! Men inte ens det hann jag. Så nu har jag fällt tårar.
Anledningen till att de inte tog Mumin var för att mitt ex ska ha honom när han får flytta in i den lägenheten han ska ha. 
Och detta var den enda dagen de kunde ta Nomie, eftersom de tar hem hemlösa katter också. Så inte säkert att platsen skulle finnas kvar imorgon. Och de står för vaccenering och kastrering och allt. MEN ÄNDÅ!
Min bror och hon hade tydligen pratat och kommit fram till att han inte har råd med katt. För han sa först att han ville behålla en av dem. Alltså Nomie. Men efter att ha kommit fram till det så beslöt dem sig för att ta Nomie.
Nu vet jag inte vart hon kommer att hamna. Kommer aldrig att se henne igen. Undrar hur Mumin känner sig, det har ju alltid varit dem 2 tillsammans och nu är han ensam. 
Fan!

Bye bye Nomie <3 Du var en underbar katt, fast du var pain in the ass ibland när du inte lyssnade.





















<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: