imstrongwithoutyou

Telefonsamtal

Kategori: Allmänt

Tidigare idag fick jag ett samtal från MVC. Provsvaren för mitt blodprov hade kommit. Hon sa att det hade sjunkit ganska så mycket sen sist jag tog ett blodprov. Så nu måste jag ta 2 hjärntabletter varje dag. Antingen en på morgonen och en på kvällen eller båda samtidigt. Annars så kan det sluta med att när bebisen är född att jag måste göra en blodtransplation eller hur det stavas. Och det vill jag verkligen inte göra!
Så det blir att äta dem. Man blir hård i magen efter en om dagen, snacka vad hård jag kommer bli när jag måste ta två stycken om dagen.. Tänkte att jag skulle börja med det imorgon. En på dagen och en på kvällen. Fast med mitt minne så är det nog bra att ta båda samtidigt. Aja, får se hur jag gör. 

Efter jag har lagt dottern så tänkte jag titta på "Hur många lingon finns det i världen". Se om den är något att ha. Fast det blir ju inte än på två timmar ungefär. Så får se vad man hittar på fram tills dess.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: