imstrongwithoutyou

The result!

Kategori: Allmänt

Fick ett telefonsamtal från min vårdcentral för ungefär 1 timme sen. Hon hade fått resultatet från mina blodprover. De kunde inte hitta vad som var felet direkt, utan jag kommer att få ta fogsyra eller vad det hette (var ju nyvaken när hon ringde så att få all den information som jag fick just då så gick typ hälften in.) och sen någon B-vitamin grejs. Tur så behöver jag ju inte hålla reda på vad det hette eftersom hon skickade ut det till apoteket så det är bara för mig att hämta det.
Och hon sa att även när den lille är född så skulle jag göra om proverna för att se om det hade blivit bättre eller sämre. Men det skulle jag göra ett tag efteråt, men att jag skulle komma ihåg det själv. Jo men tjena! Mitt minne är ju som en guldfisk. Får väl påminna mig själv om att läsa mina blogginlägg så kan jag komma ihåg det, men då måste jag ju komma ihåg att läsa mina blogg inlägg också.

Nu är det 2 veckor kvar. 14 dagar kvar.
14 dagar kvar tills jag blir 2 barns mor. Vill att han ska komma nu så jag slipper denna plågan. Gör ont titt som tätt och jag kan inte göra mycket. Klarar knappt att stå upp i 10 minuter. Märkte jag igår när jag diskade. Benen vek sig och ryggen värkte. Så nej, nu får han allt titta ut så han slipper plåga sin mamma någonting mera.

Kom nu din lille krabat. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: