imstrongwithoutyou

vad var det jag sa nr2?

Kategori: Allmänt

Sa att han inte skulle släppa ut katten i detta bostadsområde för att de inte får. Lyssnade han? Nej!
Mamma gick till hyresvärden för att berätta att hyran kommer förmodligen in på måndag och säga till om min dotters fönster, för jag kan inte gå ut själv då sonen ligger och sover, vill ju inte väcka honom.
Så då fick hon reda på att hans katt hoppar in på grannars balkonger, skrämmer livet ur dem, bajsar på balkongerna (om jag fattade henne rätt, annars så gör han det på lekplatser, vilket jag vet.) Går in i andras lägenheter osv. Jag sa till honom från första början när han tog hit katten att INTE släppa ut honom för att jag inte får utskällning!
Så nu blir det att göra sig av med den. Han behöver vara ute. Och måste han vara inne hela tiden här så kommer han att göra sina behov på mitt golv som han gjorde när han fick vara inne i några veckor. Också kommer han bita på mina sladdar, igen! Så det är det enda alternativet, att göra sig av med honom.

Hade han bara lyssnat så...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: