imstrongwithoutyou

Träna, träna, träna!

Kategori: Allmänt

Har börjat träna med den där tränings dvdn. Det gick bättre än förväntat. Och fy fasen vilken träningsvärk jag fick! Körde först ett 30 minuters pass och strax därefter ett 40 minuters pass. Trodde att man skulle få göra andra saker. Men det var exakt samma som på den med 30 minuter bara att de la till sakerna 2 gånger istället för 1 gång. Så det kändes efteråt. Tränade i förrgår och känns fortfarande i magen. Gjorde den som var för ryggen och magen. Skulle ha tränat idag också, med den andra dvdn jag köpte. Men tiden sprang iväg. Skulle ha gjort det då sötnosen kom hem efter jobbet. Men först skulle han till tandläkaren, så skulle ta det efter det. Men då blev det att jag ställde mig och diskade allting, han gjorde våfflor och sen åt vi och sen var klockan 20.00 och sen har sonen vägrat att somna om. Och han är fortfarande vaken.
Så får ta det imorgon istället när killen är på jobbet, dottern på dagis och lillen sover. Lovade att vi skulle träna tillsammans, men man kan ju alltid träna en gång till sen? Och han behöver ju inget veta..

Nej men nu säger vi så! Imorgon ska det ske!
Också ska jag leta efter ett par billiga utomhus skor (gympadojjor) så jag kan börja springa längan nere vid sjön. Men det får bli efter snön/isen är borta. Vill ju inte halka och bryta benet. Med min tur så vet man ju aldrig.

Just det, och efter vi hade tränat (på kvällen) så kollade vi på film och käkade godis osv. Och igår också. Kändes ju SÅ värt det att träna menar jag!
Men ska fan lägga av med det, colan kan jag nog inte ge upp. Men får banne mig skärpa mig med snackset. Men får skylla på att jag har den trevliga veckan, och då blir man sugen på allt möjligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: