imstrongwithoutyou

Suprise!

Kategori: Allmänt

Gjorde en liten överraskning till min älskling ikväll. Han trodde inte att det skulle bli någonting, så jag passade på när han var inne i duschen. Fick stressa satan kan jag ju säga för att hinna i tid innan han var klar.

Hällde upp cola i våra båda glas, hällde upp chips i en skål. Sen så tog jag på datorn och fixade fram 3 lugna låtar, tände lite ljus och bytte om till en vit klänning och gav honom kläder så han inte skulle komma ut i morgonrock som han alltid gör när han har duschat.
Sen så väntade jag in honom och startade musiken och började dansa med honom. :)
Lovade att vi skulle göra det idag, men han trodde inte att vi skulle göra det för han trodde att jag hade glömt bort det. Så han blev glatt överraskad när han kom ut från duschen.
Första gången jag dansade med honom också någonsin!

Se, även jag kan när jag vill ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: