imstrongwithoutyou

Check!

Kategori: Allmänt

Ny mobil check!
Bror min skickade sms förut och sa att jag kunde få köpa hans om jag ville för 500 kronor. Ringde upp honom när killen var hemma på lunchen och sa att jag har ju inte råd just nu och kanske inte denna månaden heller då dopet och allt är. Sen så fick jag ett sms om att jag skulle FÅ hans telefon då han får pengar utav sin godman (ja, av hans egna pengar då.) så han kan köpa sig en telefon iaf, för han hade tänkt att om jag hade gett honom 500 kronor så hade han haft råd med den han ville ha. Men nu skulle han få pengar som sagt så jag skulle få hans telefon.
Så man kan nästan säga Ny mobil check! och nytt headset check!
Det är ju i för sig inte nytt, men det är nytt för mig och det är bättre än inget! Så det så!
Men jag glömde fråga om hans telefon var olåst.. Han har ju Parlino och jag har Telia. Förhoppningsvis så är den olåst, annars så är det ju ingen idé att jag får hans telefon. Lite onödigt så där ja..
Bara hålla tummen och hoppas på det bästa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: