imstrongwithoutyou

Kommer inte på någon bra rubrik.

Kategori: Allmänt

Kom på mer vad jag önskar mig, bara så där :P Måste ha pengar på min telefon! Min smstjänst tog slut igår och alla messar! Helt sjukt, när man har pengar på telen så skriver ingen, men när man inte har pengar på telen så skickar alla sms till en. Så pengar på telefonen? Ja tack!

Prästen var här igår och berättade hur dopet skulle gå till osv. Berättade även att dottern inte för döpa sig då jag och pappan har gemensam vårdnad och han inte vill. :( Han sa att hon får tjata på pappan när hon blir äldre eller döpa sig när hon blir 18. Hon kommer ju att missa allt!
Ska nog fixa ensam vårdnad, inte bara för att hon ska få döpa sig, men han har henne aldrig, träffar henne inte eller gör någonting med henne eller för henne. Så varför ska vi ha gemensam vårdnad för liksom?
Sonens pappa tar ju hand om henne bättre än vad hennes riktiga pappa gör.

Men iaf, dop grejset är klart nu. Nu ska vi bara skicka ut korten. Vet att man skulle ha gjort det för längesen men eftersom jag inte visste hur det skulle bli med dottern så har jag inte ens börjat skriva på dem än. Ska göra detta idag. Och köpa frimärken. Kommer att bli dyrt detta.
Måste även kolla tårta av något slag som man kan ha efteråt.
Bara det, ska man skriva på dopkorten om vart man ska vara efteråt eller vart ska man skriva det eller ska man berätta det efter dopet? 

De håller på och gör om tvättstugan här nere i huset. Så inget varmvatten fram till 15.30 och vi får tvätta i ett annat hus lite längre bort. Men bara 2 tvätt tider, 2 tvätt tider som jag inte kan tvätta på då dem är när killen är på jobbet. Kan ju inte släpa på sonen och tvättkorgen samtidigt liksom. Så det blir att tvätta hemma hos mamma i 6 veckor. Trevligt trevligt!
Hör hur de hamrar och borrar nu. Men inte alls lika tydligt som det var hos min vän när de var i deras hus och gjorde om tvättstugan. Kan kanske bero på att tvättstugan ligger längst bort i huset och vi bor på tredje våningen. Man hör iaf vad man tänker!

Nu vaknade sonen så nu blir det over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: