imstrongwithoutyou

Uhhh...

Kategori: Allmänt

Borde egentligen sova. Klockan är nu 02.30 och jag ska upp klockan 07.00. Känns ju bra det här!
Göra i ordning dotterns väska inför skolan. Och fixa i ordning skötväskan för vi ska inte hem med en gång utan gå framme på stan imorgon och göra lite ärenden. Tur så är sambon hemma när vi vaknar så han får hjälpa till med allt.
Skulle ha gjort i ordning hennes väska ikväll, men blev inte så.
Men tänkte så här eftersom jag är vaken nu och kommer gå upp klockan 07.00 så lär jag ju vara ganska så trött sen hela dagen. Då kanske jag lägger mig i tid imorgon och vaknar i tid utan att vara trött, eller ja. Så kan jag ju fixa in rutinerna igen. Men jag längtar inte till helgen, då lär jag ju ta ut allting igen och lägga mig sent.

Ska även ringa samtalet imorgon tror jag. Beroende på Emelie, men jag vill inte. För kom på att visst boka tid kan jag ju göra. Men då måste jag berätta för personen i telefonen varför jag vill boka en tid och sen berätta det för läkaren för att de sedan ska berätta för någon annan läkare. Alltså minst 3 personer kommer att veta om detta vilket jag inte vill. Så ja.. Får la se.. Men jag vill att det ska ske! Så enkelt är det.
Får la supa mig full först så jag inte kommer ihåg vad jag säger. :P Nej men. Fasen då!

Måste även ringa och se om de kan kolla vad som har hänt med min högra handled. Har haft ont i över en vecka och det blir inte bättre utan värre. :/ Kan ju inte göra något typ.
Skulle torka av bordet med den handen, ja visst du! Fick byta till den vänstra. Är skit kass med den, men det fick gå. Kan ju inte ens hålla sonen riktigt, och speciellt inte när han ska luta sig för jag håller med vänster armen också lutar han åt höger. Aj aj aj!

Nej, dags för sängen nu.

Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: