imstrongwithoutyou

plågas...

Kategori: Allmänt

Nu har jag haft sammandragningar sen i torsdagskväll och de är inte att leka med.
De värsta kommer alltid på kvällarna, men de har skrivit ut 3 sömnisar åt mig som jag ska ta om jag inte kan somna, men man vill ju kunna somna ändå utan dem!
Skulle ha ringt in idag egentligen men sköt upp det, ska ringa in imorgon istället och säga att jag fortfarande har sammandragningar. För nu orkar jag inte mer. Kan ju inte göra någonting!
Gick till affären förut med mamma och vilken pina. Fy satan säger jag bara.
Inte nog med att det gör ont utan bebisen lägger sig så långt ner och trycker neråt så det känns som om att han är på väg ut. Inget kul kan jag ju säga.
Så imorgon blir det att ringa in igen så får vi se vad de säger, antingen åka in och stanna eller stanna hemma.

Sen så har man åkt på någon jävla tandköttsinflammation också på höger sida så det är svullet.
Allt på en och samma gång...
Och nu svettas jag som en gris, aldrig är det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: