imstrongwithoutyou

Vill bara säga det att...

Kategori: Allmänt

Jag lever!
Har inte haft någon skrivlust det senaste. Har ju haft annat att tänka på.

Har väl inte hänt så mycket sen sist antar jag. Den lille växer och gror hela tiden. Han är nu 12 veckor idag faktiskt. Men om man ska vara riktigt noga så blir det nästa fredag eftersom han är född den 16.e beror ju lite på hur man räknar. De på BVC säger ju att han är 12 veckor idag, medans jag och pappan räknar från den 16.e till den 16.e, så det är väl lite hur man själv räknar.
Och självklart växer min dotter också. Tittar jämt på henne och inser hur stor hon har blivit. Hon är snart 6 år och nästa termin börjar hon förskoleklass. Helt otroligt hur snabbt tiden har gått.
Och den lille redan är 3 månader, drygt. Varför kan inte tiden som gravid gå lika snabbt som den gör när ungarna är ute för? Gud så härligt det hade vart!

Snart är det jul! Detta året har gått sjukt snabbt! Helt otroligt, inte många dagar kvar och inte många dagar kvar till 2012.. Har ju alltid festat/firat med mina vänner på nyår.
Men detta året blir hemma med min lilla familj och mysa hade jag tänkt mig. OM dottern orkar så får hon vara vaken till tolvslaget hade jag tänkt.
Fira in det nya året med en cider och mina barn och en massa mys.
Ska bara vara en cider, vill inte dricka när jag har barnen hemma, känns inte rätt överhuvudtaget.
Men en cider tycker jag att jag har förtjänat, det är ju trots allt nyår, eller kommer att vara rättare sagt.

Ja, var väl allt för denna gång. Får se om jag skriver någonting mer innan året är slut, om inte så syns vi nästa år :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: