imstrongwithoutyou

Oscarsgalan!

Kategori: Allmänt

Funderar på om man kanske ska kolla på oscarsgalan ikväll/inatt/imorgon bitti. Det håller ju på ett x antal timmar. Men lite kan man ju titta på iaf innan man ska sova. Det börjar ju nu om 10 minuter med Filip & Fredrik på kanal 9. Har ju inget annat vettigt för mig ändå och trött är jag verkligen inte. Men lär vara det imorgon då man ska till lägenheten och och röja igen. Blev ju ingenting i helgen för mor min jobbade. Och jag vill inte och orkar inte göra det själv så ja.. Kommer att vara helt slut körd imorgon. Förhoppningsvis får hon vara ledig imorgon.
Egentligen behöver jag massvis med bananlådor. De jag hade är slut. Får la kila över till ica imorgon och kolla. Ja, den affären vid mig, tänker då inte sitta med bananlådor på bussen. För nu har vi lagt min dotters leksaker i en stor svart sopsäck. Icke så bra kanske. Allt från stora leksaker till små. Tänk EJ snuskigt. :P Lär vara roligt att packa upp det sen. oj oj oj...
Ringa min barn & familj soc imorgon med angående den fyran så får vi se vad hon säger om det hela. Hade ju vart mycket bättre! Första våning och allt + att bebisen i magen får ett eget rum med en gång istället för att jag ska behöva flytta en gång till sen efter några månader. Ibland så tänker inte soc smart.

Nä, det var la allt för ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: