imstrongwithoutyou

Ensam..

Kategori: Allmänt

från och med imorgon. Eller ja, dottern är ju kvar med mig. Men nu håller den andra kvinnan på och packar ner sina saker. Så frågade henne om hon skulle flytta. Och hon sa att hon ska göra det imorgon. Gissa vart hon ska flytta.. Jo om inte i det området jag ska flytta! (maybe) Blir jag aldrig av med henne? Nej då, huvudsaken är att jag inte kommer att bo med henne då. Ska bli lite skönt om jag får säga det själv. 
Så nästan direkt när hon har åkt så ska jag fråga om jag får ta över hennes rum.. Jag vet! Det har vart min plan hela tiden, att hon ska flytta så jag kan ta det rummet. Men vadå? Jag behöver det, det är mycket mycket större och det är bra för mig och min dotter. Fattar inte varför vi på 2 personer får ta det minsta medans hon som är själv får ha det största. Borde vi inte ha bytt? Men men, nu ska jag sno det rummet i alla fall. Yey me!

Var som sagt i min lägenhet idag. Känns som om att man inte fick någonting gjort. Men röjde undan (mestadels kläder) som mamma tog med hem till sig, ja hon får skylla sig själv att hon har tvättmaskin hemma, så hon ska tvätta upp det. För jag har inte ens tvättat mitt här än denna veckan, fy skäms på mig!, och idag orkar jag inte, imorgon kan jag inte så det får bli på söndag helt enkelt. Bara det inte krockar med mitt program.. Men det går nog att ordna. Nästan ingen som bokar tvättstugan här ändå så.

Snart ska jag vandra ut igen. Puh! Men den här gången till affären med min bror. Sen blir det lugnt resten av kvällen. Barnledig är jag också. För exet ville träffa dottern hemma hos hans mamma. Så jag går med henne dit efter dagis och han var redan där. Vi sa inget till varandra, men hela situationen var bara konstig. Men han var där bara i 5 minuter och gick sedan. Tog inte av sig jackan eller nått. Han gick 1 minut efter mig. Och gick samma väg som mig. Men jag svängde av vid åhléns för min bror var där. Och han fortsatte att gå. Sen så kom han tillbaka gående mot oss. Och sen när jag väntade på bussen så kom han igen. Men min bror var med mig tills bussen kom så det var bara lugnt. Men det är ju lite "typsikt" att han ska gå när jag går när han var där för att träffa våran dotter som jag lämnade 5 minuter innan vi båda gick iväg.. Åh så roligt dem hade! Ni skulle bara se dem! *Ironi*

Och nu skickar han om sina fotbolls skor. Han kan ju glömma att jag åker dit ensam, och han är där med mig, för att han ska hämta det. Plus jag kom precis hem. Så det orkar jag inte!

Kommentarer

  • Missond säger:

    Behöver du gå dit igen o ingen kan följa med så skicka iväg ett mess till mig så följer ja med dig<3

    2011-01-14 | 18:23:21
  • Emelie säger:

    Jag finns också. Du ska inte behöva möta honom ensam. Tänker på dig! <3

    2011-01-15 | 00:00:49
    Bloggadress: http://takeitontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här: